Wszystkie pytania

Poniżej znajduje się lista pytań z odnośnikami do odpowiedzi.


Ogólne pytania

  1. Czym jest system iwarePRINT oraz dla kogo jest dedykowany?
  2. Jak długo trwa darmowy okres testowy?
  3. Jak długo trwa uruchamianie drukarni?
  4. Czy decydując się na współpracę z systemem muszę podpisywać długoterminowe umowy?
  5. Jeśli uruchomiłem moduł e-commerce, i w przyszłym miesiącu wybiorę kolejny moduł, to czy od razu muszę za niego zapłacić?
  6. W jaki sposób rozliczam się za użytkowanie systemu?
  7. Kiedy mogę podpiąć system pod swoją domenę?
  8. Jakie wymagania musi spełniać sklep internetowy?
  9. Do czego służy certyfikat SSL?
  10. Kto instaluje certyfikat SSL?
  11. Czy posiadacie przykładowe regulaminy sklepu?
  12. Do jakich druków system iwarePRINT się nadaje?
  13. Jakie główne korzyści daje system mojemu pracownikowi?
  14. Jestem właścicielem drukarni. Czy w systemie widzę wszystko, co się dzieje w mojej drukarni?
  15. Gdzie mogę znaleźć filmy instruktażowe dotyczące systemu iwarePRINT?
  16. Nie mogę sobie poradzić z jakąś czynnością w systemie, a nie ma jej w filmach. Możecie go nagrać?
  17. Jakie korzyści system daje klientowi mojej drukarni?
  18. Czy w iwarePRINT mam dostęp do szczegółowej analizy sprzedażowej?
  19. Czy mogę podłączyć inne systemy analityczne w iwarePRINT?
  20. Czy mogę kupić system na własność?
  21. Nie mam założonej drukarni, ale chcę się skontaktować z przedstawicielem handlowym. Jak to zrobić?
  22. Założyłem własną drukarnię. W jaki sposób kontaktować się z przedstawicielem firmy IWARE?
  23. W FAQ nie ma odpowiedzi na moje pytanie. Co mam zrobić?
  24. Jak skonfigurować przypomnienie o zapłacie za zamówienie, a następnie je wysłać?
  25. Jak utworzyć przypomnienie o wgraniu plików, a następnie je wysłać?
  26. Czy moja drukarnia potrzebuje certyfikatu SSL?
  27. Jestem programistą. Czy mogę uzyskać dostęp do API iwarePRINT?
  28. Czy uruchamiając drukarnię na stronie iwareprint.pl muszę podać jej docelową nazwę?

Pierwsze kroki

  1. Uruchomiłem drukarnię. Od czego mam zacząć?
  2. Czym jest szybka konfiguracja?
  3. Jak korzystać z wyszukiwarki w systemie?
  4. Czym jest szybka kontrola?
  5. Gdzie skonfigurować ustawienia korespondencji – takie jak nagłówek i stopka wiadomości?
  6. Jak dodać nową wiadomość do newslettera?
  7. Jak utworzyć powiadomienie dla administratora o nowych próbkach?
  8. Gdzie mogę usunąć zamówienie?
  9. Gdzie mogę usunąć klienta z bazy?

Moduł e-commerce

  1. Czym jest moduł e-commerce?
  2. Czy w module e-commerce zwarta jest automatyczna wycena?
  3. Czy w module e-commerce zawarty jest system rabatowy?
  4. Czy w module e-commerce zawarta jest obsługa odbioru płatności?
  5. Czy w module e-commerce przewidziany jest system do wystawiania faktur?
  6. Czy w module e-commerce przewidziana jest integracja z systemami kurierskimi?
  7. Czy w module e-commerce zawarty jest system zarządzania treścią (CMS) do obsługi sklepu?
  8. Czy moduł e-commerce umożliwia tworzenie mailingu i newslettera?
  9. Czy w module e-commerce zawarty jest panel klienta sklepu?
  10. Gdzie mogę utworzyć i przydzielić dodatkowe statusy druku?
  11. Czy iwarePRINT umożliwia sprzedaż za granicą?
  12. Czym jest VIES?
  13. Czy VIES muszę włączyć w systemie?
  14. Jak ustalany jest kurs walut na fakturze przy sprzedaży międzynarodowej?
  15. Od czego zależy język i waluta na fakturze dla klienta?
  16. Jak mogę wysłać przypomnienie o dokonaniu zapłaty klientowi?
  17. Jak mogę wysłać klientowi przypomnienie o wgraniu plików do zlecenia?
  18. Czy mam możliwość edycji wyglądu i zawartości karty technologicznej?
  19. Jak mogę zmienić język drukarni?
  20. Czy mogę zdefiniować jakie typy plików klient może dodawać do zamówień?
  21. Gdzie mogę zmienić wartości nakładu wyświetlane w tabeli z nakładem dla druku kalkulowanego?
  22. Czym są powiadomienia systemowe?

Moduł resellerski

  1. Czym jest moduł resellerski (multi-drukarnia) i za co odpowiada?
  2. W jaki sposób mogę wykorzystać moduł multi-drukarni?
  3. Ile resellerów mogę stworzyć w module multi-drukarni?
  4. Jak stworzyć resellera?
  5. Jak i gdzie włączać/wyłączać lub edytować sposób towarowania produktów w resellerze?
  6. Gdzie można skopiować dane z drukarni głównej do resellera?

Moduł produkcji

  1. Czym jest moduł produkcji i za co odpowiada?
  2. Czy w module produkcji mogę stworzyć osobne konta pracownicze?
  3. Czy pracownik w systemie widzi wszystko?
  4. Czy produkt ma etapy realizacji?
  5. Jak działa automatyczne przydzielanie zleceń?
  6. Kto przypisuje w systemie pracownika odpowiedzialnego za poszczególne zadania?
  7. Czy pracownik może pełnić dwie (lub więcej) funkcje?
  8. Ustawienia zamówień – co oznaczają poszczególne tagi?

Moduł automatycznego preflightu

  1. Czym jest moduł automatycznego preflightu i za co odpowiada?
  2. Co sprawdza automatyczny preflight?
  3. Jak działa automatyczne generowanie szablonów w module preflightu?
  4. Jak działa tolerancja błędu w module automatycznego preflightu?
  5. Jak skonfigurować automatyczny preflight?
  6. Jakie korzyści daje moduł automatycznego preflightu z perspektywy klienta?

Asortyment

  1. Czy w systemie są wstępnie zatowarowane produkty?
  2. Czym jest druk wariantowy?
  3. Czym jest druk kalkulowany?
  4. Czy posiadacie przykładowe kalkulatory?
  5. Co w sytuacji, gdy nie znam Excela?
  6. O czym należy pamiętać przy dodawaniu produktu do systemu?
  7. O czym należy pamiętać przy dodawaniu produktu w wersji kalkulowanej?
  8. Jak utworzyć automatycznie powiadomienie o nowej fakturze?
  9. Gdzie można stworzyć rabat dla klienta i jak to zrobić?
  10. Co oznaczają poszczególne parametry przy tworzeniu rabatów?
  11. Czy w druku kalkulowanym korzystam z Excela lub innych arkuszy kalkulacyjnych?
  12. Co zrobić, żeby wyświetlało się kilka wycen, dla różnych nakładów, w jednej tabeli?
  13. Czy jest możliwe wyświetlanie tabelki z różnymi opcjami nakładu przy drukach kalkulowanych?
  14. Jak wyliczany jest termin realizacji produktu?
  15. Czy można zdefiniować dni wolne od pracy?
  16. Gdzie definiuje się termin realizacji dla danego produktu?
  17. Czy jest w sklepie jakiś mechanizm wykorzystania punktów, które można zbierać za zakupy produktów?
  18. Gdzie mogę dodać “prezenty” (za punkty)?
  19. Do czego służą ‘Tagi produktów’?
  20. Do czego służy kategoria produktu?

Serwery

  1. Po co mi zewnętrzny serwer?
  2. Czy są jakieś wytyczne odnośnie serwerów, które powinienem wybrać?
  3. Jaki serwer wybrać gdy nie mam własnego?
  4. Czy mogę skorzystać z przestrzeni dyskowej iwarePRINT?
  5. Do czego służą 2 GB na serwerze, które dostaje od iwarePRINT?

E-płatności

  1. Z jakich e-płatności mogę skorzystać w systemie?
  2. Kiedy mogę podłączyć e-płatności?
  3. Jak zintegrować płatności PayU w systemie?
  4. Jak skonfigurować płatności PayPal w systemie?

Pozycjonowanie

  1. Od czego rozpocząć prace związane z pozycjonowaniem?
  2. Gdzie ustawić takie parametry, jak: tytuł strony (title), słowa kluczowe (keywords), opis (description)?
  3. Keyword (słowo kluczowe) – co to jest?
  4. Description (opis) – co to jest?
  5. Title (tytuł strony) – co to jest?
  6. Sitemap (mapa strony) – co to jest?
  7. Czy firma IWARE umożliwia dostęp do swojego FTP?

Kurierzy

  1. Jakich kurierów mogę podpiąć do systemu?
  2. Co w sytuacji, kiedy korzystam z usług innych kurierów, z którymi nie macie integracji?
  3. Co w sytuacji, kiedy korzystam z pośredników typu sendit.pl?
  4. Czy klienci mogą tworzyć książki adresowe z danymi do wysyłki?

Skórki graficzne

  1. Czy za skórki przygotowane przez iwarePRINT muszę coś płacić?
  2. Czy mogę edytować skórkę graficzną?
  3. Chcę przygotować sam projekt graficzny skórki, ale nie potrafię pociąć i okodować skórki.
  4. Czy mogę stworzyć swój własny projekt graficzny?
  5. Czy jest możliwość umieszczenia w stopce (footer) ikonek mediów społecznościowych?
  6. Czy mogę wyłączyć Google reCaptcha dla formularza kontaktowego?
  7. Czy będzie więcej skórek w systemie?
  8. Jak zmienić ikony produktów?
  9. Jak zrobić, by po najechaniu kursorem na produkt, zmieniała się jego ikona?
  10. Czym jest CMS?
  11. Czy jest możliwość ustawienia zmienności banerów?
  12. Gdzie dodam regulamin i informacje o polityce prywatności?
  13. Czym są boksy?
  14. Jak podlinkować artykuły do boksów?
  15. Jak wyłączyć lub zmienić napis “Infolinia” na pasku menu?
  16. Jak zmienić ikony szablonów dla produktu?
  17. Jak dodać boksy/baner po prawej stronie w skórce iwareprint4?
  18. Jak dodać przycisk oblicz w kalkulatorze produktu?
  19. Jak usunąć zakładkę “kalkulator” z widoku produktu?
  20. Jak wyświetlić informację dla klienta o maksymalnym obecnie przysługującym mu rabacie?
  21. Jak mogę wyświetlić imię zalogowanego użytkownika?
  22. Gdzie możemy wyłączyć zakładkę „Prezenty” z panelu klienta?
  23. Ikony społecznościowe

Moduł handlowca

  1. Czym jest Moduł Handlowca i za co odpowiada?
  2. Edycja szablonu PDF oferty (Moduł Handlowca)
  3. Pierwsze kroki w module handlowca
  4. Tworzenie oferty w module handlowca
  5. Proces produkcyjny w Module Handlowca
  6. Gdzie zmienię wartość maksymalnego rabatu?
  7. Kto dodaje w systemie nowego handlowca?
  8. Czy w module handlowca mogę tworzyć inne produkty niż te, które występują w drukarni matce?
  9. Jak dodać nowego klienta poprzez moduł handlowca?
  10. Lista zadań („to do” list) w module handlowca
  11. Kalendarz w module handlowca
  12. Klonowanie oferty w module handlowca
  13. Zamówienia w module handlowca
  14. Historia w module handlowca
  15. Statystyki w module handlowca
  16. Sprzedaż i prowizja z ostatnich 30 dni w module handlowca
  17. Ile kosztuje moduł handlowca?
  18. Poczta w module handlowca