Lista wdrożeniowa

Lista wdrożeniowa

Gdzie znajdę Listę Wdrożeniową?

Cała lista wdrożeniowa dostępna jest z poziomu systemu:

 

Od czego zależy liczba głosów do dyspozycji?

Liczba głosów, jaka jest dostępna do dyspozycji zależy od liczby posiadanych modułów:

1 Moduł – 1 głos

2 Moduły – 5 głosów

3 Moduły – 10 głosów

4 Moduły i więcej – 15 głosów

Dodatkowo można uzyskać jeden dodatkowy głos na stałe za korzystanie z własnego serwera FTP lub wtyczki Planeupload. Punkt za Planeupload dolicza się automatycznie, natomiast klientów korzystających z własnego FTP zapraszamy do kontaktu przez system Ticketów w celu przyznania punktu.

 

Kiedy wdrożenia zostaną przekazane do realizacji?

Wdrożenia do realizacji zawsze są zagospodarowane na 40 dni roboczych do przodu.

Oznacza to, że wdrożenie z fazy głosowania przejdzie do realizacji dopiero wtedy, gdy na liście wdrożeń rezalizowanych zwolni się odpowiednia pula dni roboczych.

Czym jest koszt wdrożenia oraz jego współdzielenie?

Koszt wdrożenia pozwala na opłacenie danego wdrożenia, by to przeszło do realizacji (jeżeli nie posiada wystarczającej ilości głosów). Podany koszt nie oznacza, że za wdrożenie trzeba zapłacić. Jeżeli funkcjonalność zbierze największą liczbę głosów – przejdzie do realizacji bez dodatkowych kosztów.

Współdzielenie kosztu – pozwala na opłacenie wdrożenia przez więcej niż jednego klienta. Kwota jest wtedy dzielona poprzez klientów zainteresowanych danym wdrożeniem.

Samo wyrażenie chęci do niczego nie zobowiązuje – jest tylko sumą poglądową. Można zarówno oddać głos na wdrożenie jak i wyrazić chęć współdzielenia kosztów. Dalsze ustalenia co do płatnego wdrożenia będą miały miejsce po zebraniu odpowiedniej ilości Klientów zainteresowanych.