Rozszerzenia

Rozszerzenia

Plane-Upload: edycja wyglądu elementów za pomocą CSS

Rozszerzenie Plane-Upload oferuje możliwość edycji wyglądu poszczególnych jej elementów w panelu administracyjnym za pomocą kodu CSS.

W sekcji: Ustawienia > Plane-Upload znajduje się edytor kodu CSS:

Po kliknięciu edytuj, można wprowadzać selektory i kod CSS.

Przykładowo zwiększenie przycisków do pobierania plików można uzyskać wklejając i zapisując kod:

.user-custom-status-icon {
    font-size: 2em;

Rozszerzenia – SSL

W sekcji  Ustawienia -> Rozszerzenia można samodzielnie aktywować dodatkowe wtyczki systemowe, w tym certyfikat SSL.

Certyfikat oparty na rozszerzeniu jest odpłatny.

Korzyści z instalacji tego certyfikatu:

Opłata jednorazowa – brak dodatkowych opłat wliczając odnowienia certyfikatu

Nie trzeba dokonywać zakupu certyfikatu w zewnętrznej firmie

Całkowicie automatyczna instalacja w 2 minuty, bez wypełniania formularzy, plików CSR itp

Automatyczne odnawianie certyfikatu, niewymagające żadnej interakcji użytkownika. Bezpłatne.

– Darmowy certyfikat także dla każdej poddrukarni / resellera (maksymalnie jeden certyfikat instalowany tygodniowo)

Sposób aktywacji

W sekcji Ustawienia -> Rozszerzenia należy kliknąć przycisk „Kup” widoczny na danej wtyczce. Pokażą się dostępne metody płatności. Po opłaceniu można włączyć wtyczkę za pomocą przełącznika:

przełącznik

Uwaga: w przypadku przenoszenia się z standardowego certyfikatu SSL na Wtyczkę SSL Lets Encrypt (gdy mamy już podłączoną wtyczkę, ale nasz poprzedni certyfikat jeszcze jest podłączony do strony) prosimy  o skontakowanie się z nami za pośrednictwem systemu Ticketów.

Rozszerzenie – SalesManago

Możliwości wtyczki

  • automatycznie dodaje klientów do SalesManago,
  • śledzi klientów odwiedzających produkty,
  • monitoruje zawartość koszyka klientów,
  • śledzi czas trwania klientów na stronie, oraz rejestruje liczbę oraz datę odwiedzin,
  • wysyła informację o sprzedaży produktów,
  • ustawia tagi informujące o typie użytkownika,
  • umożliwia dodanie klientów do listy telefonicznej oraz wysyłkowej,
  • umożliwia synchronizację newslettera do systemu IwarePRINT.

sm-1

Konfiguracja

Do integracji potrzebne jest konto w SalesManago. Jeśli go jeszcze nie posiadasz, możesz je założyć tutaj (klik).

Aby zintegrować aplikację SalesManago należy zalogować się na konto w http://www.salesmanago.pl oraz przejść (w bocznym menu) do części Ustawienia → Integracja. Na samym dole strony znajdują się pola:
a) ID klienta
b) API Secret
Dane z tych pól należy skopiować odpowiednio w pola ustawień integracji SalesManago w systemie iwarePRINT, w sekcji: Ustawienia -> Rozszerzenia -> przycisk ” Ustawienia: Integracja SalesManago”

SM-ust
Następnie należy skonfigurować pozostałe ustawienia w zależności od własnych preferencji:

Automatycznie zapisywanie przyszłych klientów na listę opt-in oraz listę telefoniczną w systemie SalesManago.

sm-ust2
Podczas instalacji aplikacji SalesManago klientom, którzy są już w bazie danych SalesManago nie zostaną zmienione statusu opt-in/listy telefonicznej. Klienci, którzy są w bazie iwarePRINT, a nie ma ich w SalesManago zostaną automatycznie dodani do aplikacji z wyżej wybranymi ustawieniami listy opt-in oraz telefonicznej.
Aplikacja automatycznie doda nowego klienta do SalesManago podczas rejstracji w systemie iwarePRINT wraz z tagiem oznaczającym typ klienta.

Wszystkie informacje odnośnie kontaktu zawarte w systemie iwarePRINT zostaną wyeksportowane do aplikacji SalesManago. W szczegółach klienta umieszczone są dwa detale:

  • printingHouse → oznacza drukarnie z której dany kontakt został wyeksportowany. Umożliwi to odfiltrowanie kilku kont multidrukarni/resellerskich iwarePRINT w jednym koncie SalesManago.
  • jeżeli jest ustawiony rabat przysługujący klientowi to pojawi się on w drugim polu.

Synchronizacja newsletterów

sc-ust-3

a) synchronizacja newslettera SM→iwarePRINT
Pobiera osoby zapisane na listę opt-in w SalesManago oraz importuje je do bazy newslettera w iwarePRINT.

b) sychronizacja newslettera iwarePRINT→SM
Pobiera osoby zapisane do bazy newslettera w iwarePRINT i importuje je na listę opt-in w SalesManago.

Przy sychronizacji w dwie strony (oba checkboxy zaznaczone) kontakty, które wyraziły zgodę na zapisanie do newslettera będą zawsze uaktualniane w dwie strony, co oznacza że listy będą takie same. Uruchomienie synchronizacji powoduje, że do aplikacji SalesManago mogą zostać zapisani użytkownicy, pomimo niezaznaczenia opcji Automatycznie dodawaj przyszłych klientów do listy (opt-in/telefonicznej).

Zdarzenia zewnętrzne

Do aplikacji SalesManago, podczas zdarzeń typu PURCHASE można zdecydować czy wysyłać ceny produktów netto/brutto oraz czy uwzględnić cenę przesyłki (odpowiednio netto/brutto).

sc-ust-4
Po instalacji wtyczki będzie można zmienić ustawienia automatycznego dodawania do listy przyszłych klientów oraz synchronizacji newslettera. Co więcej, można również wyłączyć automatyczne wysyłanie do SalesManago eventów VISIT, CART, PURCHASE.
Istnieje również możliwość edycji własnych zdarzeń zewnętrznych co opisane jest w pomocy SalesManago: Link

Kod monitorujący dodawany jest automatycznie przed zakończeniem sekcji body.

Rozszerzenia – DotPay

W sekcji Ustawienia -> Rozszerzenia można samodzielnie aktywować dodatkowe wtyczki systemowe, w tym płatności DotPay.

Po włączeniu wtyczki należy kliknąć przycisk „Ustawienia : DotPay”. Tu należy uzupełnić dwa pola:

ustawienia dotpay w iwareprint

 

UWAGA: Jeśli nie posiadasz konta w DotPay i chcesz skorzystać z preferencyjnych stawek, tj:

1,5% dla e-transferów i e-przelewów
1,5% dla kart płatniczych

Załóż konto klikając w przycisk:

dotpaybutton

 

Dane te znajdują się w panelu DotPay:

ID –  w sekcji: Ustawienia -> konfiguracja URL -> Sklep. Jest to ciąg znaków to po hashtagu (#):

PIN – podobnie jak wyżej, pin znajduje się w polu obok:

dotpay-panel-dp-1

Należy skopiować obie wartości do odpowiednich pól w iwarePRINT (Id bez hashtagu).

Następnie w tym samym wierszu w panelu DotPay należy kliknąć edycja i ODZNACZYĆ dwie opcje:

– blokuj zewnętrzne URLc
– HTTPS verify

dotpay-ustawienia-2

 

 

Rozszerzenia – Furgonetka

Możliwości wtyczki furgonetka

  • wysyłka za pomocą kurierów: DPD, UPS, FedEx, K-EX, GLS, Inpost paczkomaty, Xpress couriers, Ruch, Poczta Polska,
  • wybór przez klienta docelowego paczkomatu, kiosku ruchu, placówki poczty polskiej,
    możliwość zdefiniowania domyślnego nadawczego paczkomatu, kiosku ruchu, placówki Poczty Polskiej,
  • wybór środowiska pracy furgonetki,
  • możliwość uzupełniania formularza sprawdzania ceny przesyłki w furgonetce ostatnią konfiguracją,
  • zablokowanie wysyłania przesyłek przez Inpost Paczkomaty, kioski Ruchu jak i placówek Poczty Polskiej,
  • funkcjonalność doładowania konta w serwisie furgonetka wprost z panelu admina,
  • możliwość sprawdzenia ceny dla wybranych parametrów paczki,
  • generowanie etykiet,
  • wszystkie szczegóły paczki dostępne w widoku zamówień,
  • możliwość dodawania danych odbiorcy do książki adresowej aplikacji furgonetka,
    tracking paczek,
  • automatyczne uzupełniania informacji podczas dodawania paczki o dane adresata i nadawcy,
  • brak konieczności podpisywania umów z furgonetką,

Widok panelu admina

  • email – email w serwisie furgonetka
  • hasło – hasło – || –
  • Domyślny paczkomat nadawczy – automat
  • Domyślna nadawcza placówka poczty
  • Domyślny nadawczy kiosk RUCHu
  • środowisko testowe – przełączenie działania wtyczki na środowisko testowe furgonetki – pozwala sprawdzić działanie wtyczki, bez fizycznego zamawiania kurierów
  • następne 3 checkboxy pozawalają wyłączyć odpowiednio wysyłkę paczek przez kioski ruchu czy placówki poczty
  • aktualne kursy walut w serwisie furgonetka, dają pogląd zmian cen przesyłek dotyczących zagranicznych kurierów.
  • Doładowanie konta. Wystarczy wpisać kwotę, płatność poprzez serwis DotPay

Paczkomat, Kioski i placówki Poczty polskiej

Aby móc wysyłać poprzez Paczkomaty, kioski ruchu, placówki PP, należy w sekcji Ustawienia -> Rodzaje wysyłki dodać rodzaj wysyłki z tagiem Paczkomaty

1
Dzięki temu w koszyku, po kliknięciu w rodzaj wysyłki z tym tagiem, pojawi się mapka z wyborem miejsca docelowego, w którym klient będzie mógł wybrać miejsce odbioru. Po złożeniu zamówienia oraz jego opłaceniu pojawi się możliwość generowania etykiet w widoku danego zamówienia.

2

Link na obrazku powoduje edycję 3 częściowego formularza polegającego na wpisaniu parametrów przesyłki aby sprawdzić cenę, następnie należy wybrać danego kuriera z listy. Na samym końcu jest proces weryfikacji danych i dodania paczki do furgonetki.

3

Po dodaniu paczki do serwisu furgonetka należy przejść do widoku Kurierzy → furgonetka

4

W pierwszej tabeli zawierającej spis przesyłek oczekujących na zamówienie kuriera. Można tutaj zobaczyć szczegóły paczki jak i zamówić kuriera oraz usunąć z listy oczekujących.

5

Druga tabela przedstawia spis przesyłek zamówionych w serwisie. Tutaj też znajdują się szczegóły paczki oraz link do wygenerowanych etykiet.

Dodać paczkę do serwisu furgonetka można również dodać w widoku Zamówienia → wysyłka. Odbywa się to w ten sam sposób jak w widoku danego zamówienia.

 

Konto testowe

Do testów implementacji udostępniamy testowe API w domenie test.furgonetka.pl. Wymagane jest tu założenie osobnego konta użytkownika. Jeżeli chcesz skorzystać z opcji środowisko testowe, to należy założyć osobne konto na https://test.furgonetka.pl/