arrow back

Rabaty na klienta

uwaga
Uwaga!

Maksymalna kwota rabatu w koszyku – to kwota, której wartość procentowa ustawionego rabatu nigdy nie przekroczy. Przykładowo, jeśli klient ma rabat 50% przypisany do konta, koszyk ma wartość 1000 zł, a w maksymalnej kwocie rabatu jest ustawiona wartość 300 zł, to klient ostatecznie uzyska rabat 300 zł.

W sekcji Menu > Marketing > Rabaty na klienta można ustawić Rabat na klienta

Ustawienia rabatu na klienta

W celu ustawienia Rabatu na klienta należy:

  1. wybrać klienta do którego będzie przypisany rabat
  2. wartość procentową rabatu

Możliwe są również dodatkowe opcje rabatu dla klienta:

  • Data wygaśnięcia rabatu – należy wybrać z kalendarza datę zakończenia rabatu. Pozostawienie pola pustym oznacza, że rabat jest bezterminowy.
  • Ilość złożonych zamówień z rabatem – pozostawienie pola pustym lub wpisanie 0 (zero) oznacza brak limitu złożonych zamówień z danym rabatem
  • Maksymalna kwota rabatu w koszyku – pozostawienie pola pustym lub wpisanie 0 (zero) oznacza brak limitu kwoty rabatu w koszyku

Rabat na klienta jest naliczany automatycznie, gdy dany klient jest zalogowany.

Dodawanie rabatu na klienta

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Umów się na prezentację systemu
Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
+48 533 025 708 (w sprawach sprzedażowych)