arrow back

Rabaty od zamówień

uwaga
Uwaga!

Rabaty od zamówień są złożonym mechanizmem warunkowania uzyskania rabatu przez i biorą szereg wymienionych poniżej czynników, głównie w oparciu o ilość i wartość zamówień klienta. Są doskonałym narzędziem do tworzenia rabatów kaskadowych – pozwalają nagradzać klientów zamawiających często lub klientów zamawiających dużo w określonym czasie.

W sekcji Menu > Marketing > Rabaty od zamówień można ustawić Rabaty od zamówień

Ustawienia Rabatów od zamówień

W celu ustawienia Rabatów od zamówień należy:

  • wartość procentową rabatu

Możliwe są również dodatkowe opcje Rabatów od zamówień:

  • Minimalna wartość zamówień (brak – wyłączone) – próg kwotowy po przekroczeniu którego naliczany jest rabat
  • Minimalna ilość zamówień (brak – wyłączone) – próg ilościowy po przekroczeniu którego naliczany jest rabat
  • Maksymalna ilość dni brana pod uwagę (brak – wyłączone) – możliwość ustawienia zakresu dni, które są brane pod uwagę przy wyliczaniu rabatu
  • Minimalna wartość zamówień – średnia miesięczna (brak – wyłączone) – próg ilościowy średniej miesięcznej wartości zamówień, po przekroczeniu którego naliczany jest rabat
  • Data wygaśnięcia rabatu – należy wybrać z kalendarza datę zakończenia rabatu. Pozostawienie pola pustym oznacza, że rabat jest bezterminowy.
  • Ilość złożonych zamówień z rabatem – pozostawienie pola pustym lub wpisanie 0 (zero) oznacza brak limitu złożonych zamówień z danym rabatem

Rabaty od zamówień są naliczane klientowi automatycznie, gdy klient przekroczy zdefiniowaną wartość zamówień i/lub ilość złożonych zamówień.

Dodawanie rabatu na grupę klientów

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Umów się na prezentację systemu
Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
+48 533 025 708 (w sprawach sprzedażowych)