arrow back

SalesManago

uwaga
Uwaga!

Uwaga! Wtyczka SalesManago, z uwagi na zmiany w API, jest obecnie niedostępna. W przypadku zainteresowania integracją prosimy o kontakt.

Możliwości wtyczki:

– automatycznie dodaje klientów do SalesManago,

– śledzi klientów odwiedzających produkty,

– monitoruje zawartość koszyka klientów,

– śledzi czas trwania klientów na stronie, oraz rejestruje liczbę oraz datę odwiedzin,

– wysyła informację o sprzedaży produktów,

– ustawia tagi informujące o typie użytkownika,

– umożliwia dodanie klientów do listy telefonicznej oraz wysyłkowej,

– umożliwia synchronizację newslettera do systemu IwarePRINT.

Konfiguracja

Do integracji potrzebne jest konto w SalesManago. Jeśli go jeszcze nie posiadasz, możesz je założyć tutaj możesz je założyć tutaj (klik).

Aby zintegrować aplikację SalesManago należy zalogować się na konto w http://www.salesmanago.pl oraz przejść (w bocznym menu) do części Ustawienia → Integracja. Na samym dole strony znajdują się pola:
a) ID klienta
b) API Secret
Dane z tych pól należy skopiować odpowiednio w pola ustawień integracji SalesManago w systemie iwarePRINT, w sekcji: Ustawienia > Rozszerzenia > przycisk Ustawienia: Integracja SalesManago


Następnie należy skonfigurować pozostałe ustawienia w zależności od własnych preferencji:

Automatycznie zapisywanie przyszłych klientów na listę opt-in oraz listę telefoniczną w systemie SalesManago.

Podczas instalacji aplikacji SalesManago klientom, którzy są już w bazie danych SalesManago nie zostaną zmienione statusu opt-in/listy telefonicznej. Klienci, którzy są w bazie iwarePRINT, a nie ma ich w SalesManago zostaną automatycznie dodani do aplikacji z wyżej wybranymi ustawieniami listy opt-in oraz telefonicznej.
Aplikacja automatycznie doda nowego klienta do SalesManago podczas rejstracji w systemie iwarePRINT wraz z tagiem oznaczającym typ klienta.

Wszystkie informacje odnośnie kontaktu zawarte w systemie iwarePRINT zostaną wyeksportowane do aplikacji SalesManago. W szczegółach klienta umieszczone są dwa detale:

printingHouse → oznacza drukarnie z której dany kontakt został wyeksportowany. Umożliwi to odfiltrowanie kilku kont multidrukarni/resellerskich iwarePRINT w jednym koncie SalesManago.
jeżeli jest ustawiony rabat przysługujący klientowi to pojawi się on w drugim polu.

 

Synchronizacja newsletterów

a) synchronizacja newslettera SM→iwarePRINT
Pobiera osoby zapisane na listę opt-in w SalesManago oraz importuje je do bazy newslettera w iwarePRINT.

b) sychronizacja newslettera iwarePRINT→SM
Pobiera osoby zapisane do bazy newslettera w iwarePRINT i importuje je na listę opt-in w SalesManago.

Przy sychronizacji w dwie strony (oba checkboxy zaznaczone) kontakty, które wyraziły zgodę na zapisanie do newslettera będą zawsze uaktualniane w dwie strony, co oznacza że listy będą takie same. Uruchomienie synchronizacji powoduje, że do aplikacji SalesManago mogą zostać zapisani użytkownicy, pomimo niezaznaczenia opcji Automatycznie dodawaj przyszłych klientów do listy (opt-in/telefonicznej).

 

Zdarzenia zewnętrzne

Do aplikacji SalesManago, podczas zdarzeń typu PURCHASE można zdecydować czy wysyłać ceny produktów netto/brutto oraz czy uwzględnić cenę przesyłki (odpowiednio netto/brutto).

Po instalacji wtyczki będzie można zmienić ustawienia automatycznego dodawania do listy przyszłych klientów oraz synchronizacji newslettera. Co więcej, można również wyłączyć automatyczne wysyłanie do SalesManago eventów VISIT, CART, PURCHASE.
Istnieje również możliwość edycji własnych zdarzeń zewnętrznych co opisane jest w pomocy SalesManago: Link

Kod monitorujący dodawany jest automatycznie przed zakończeniem sekcji body.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Umów się na prezentację systemu
Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
+48 533 025 708 (w sprawach sprzedażowych)