arrow back

Anulowanie i akceptacja projektu klienta stworzonego w Kreatorze w Panelu administracyjnym

uwaga
Uwaga!

W Panelu Administracyjnym anulujemy projekt w Menedżerze plików zamówienia.

Po anulowaniu akceptacji przez administratora klient będzie miał na nowo możliwość dokonania zmian w projekcie, usunięcia projektu oraz na nowo akceptacji projektu do druku.

Administrator może zaakceptować projekt w zamówieniu, jeśli klient jeszcze tego nie zrobił.

Po złożeniu zamówienia w Panelu Administracyjnym projekt będzie w widoku z plikami. Zapisany jako pdf, który jest plikiem końcowy do pobrania.

Po realizacji zamówienia przez drukarnię, klient będzie nadal posiadał dostęp do swoich projektów. Będą one dostępne w Panelu klienta – przypisane do danych produktów, widoczne po kliknięciu na przycisk „Stwórz projekt

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Newsletter

Na bieżąco i z tematem pod reką.

Umów się na prezentację systemu
Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
+48 533 025 708 (w sprawach sprzedażowych)