arrow back

Łączenie kilku zamówień w jedno

uwaga
Uwaga!

Termin wdrożenia: 2018-10-12

Aktualizacja: 6.1.1

Aby połączyć ze sobą zamówienia, należy wejść w szczegóły danego zamówienia (przykładowa ścieżka: Zamówienia->Wszystkie->Szczegóły (ostatnia kolumna)).

Tam nad podsumowaniem znajdziemy taki oto przycisk:

Po jego kliknięciu będziemy mogli wybrać z jakim innym zamówieniem danego klienta chcemy połączyć zamówienia w jedno.
Nie można połączyć zamówień: innego użytkownika, innej waluty, innej drukarni, podzleconych, wysłanych, z innym statusem płatności (opłaconych z nieopłaconymi), mających nieopłaconą płatność terminową, mających wystawioną fakturę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Umów się na prezentację systemu
Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
+48 533 025 708 (w sprawach sprzedażowych)