arrow back

Nowy system Ticket Tracking i Powiadomień Systemowych

uwaga
Uwaga!

Dostępna jest nowa wersja zarządzania zapytaniami i systemem powiadomień systemowych. 

Obydwa systemy są bardziej czytelne i bogatsze w nowe opcje. Teraz w bardzo prosty sposób, można przekazać nam swoje pytania, uwagi czy zgłoszenia techniczne w postaci Ticketów czy też dowiedzieć o najważniejszych wydarzeniach, aktualizacjach systemu IwarePrint. Zaletą nowego systemu jest możliwość szybkiego wglądu w aktualny status naszego zgłoszenia, zarówno z Panelu Administracyjnego jak również poprzez powiadomienie mailowe. Teraz, przy wpisywaniu fraz przy zgłoszeniu ticketowym, system sugeruje nam rozwiązania naszego problemu w postaci trafnych odniesień do instrukcji czy artukułów na help.iwareprint.pl czy blog.iwareprint.pl. Dodatkową funkcjonalnością jest możliwość zmiany adresu mailowego dla przychodzących powiadomień. Ponadto, w każdej chwili, w prosty sposób, zwolennicy pracy na starszej wersji systemu ticketowego, mają możliwość szybkiego przełączenia się na dotychczasową wersję.

Dla obydwu rodzajów powiadomień, wyświetlana jest informacja liczbowa w Panelu Administracyjnym na kopercie lub na dzwoneczku

Powiadomienia posiadają oznaczenia kolorystyczne: 

niebieskie-informacja, 

pomarańczowe-wiadomość systemowa, 

zielone-nowa funkcjonalność.

W menu znajduje się również zakładka archiwum powiadomień  

Zachęcamy do zapoznania się z poniższym filmem instruktażowym, który w prosty sposób pokazuje jak poruszać się po systemie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Newsletter

Na bieżąco i z tematem pod reką.

Umów się na prezentację systemu
Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
+48 533 025 708 (w sprawach sprzedażowych)