arrow back

Zmiana daty realizacji zamówienia

uwaga
Uwaga!

Zmiany daty realizacji zamówienia można dokonać przechodząc do szczegółów danego zamówienia a następnie klikając na niebieski napis “Zmień”, który znajduje się przy aktualnej dacie.

Następnie wybieramy nową datę, ustawiamy godzinę i zapisujemy zmiany.

Przy zmianie daty realizacji zamówienia, w powiadomieniu mailowym otrzymujemy informację o poprzedniej oraz nowej dacie realizacji zamówienia. Jedna i druga data widnieje w systemie. Ponadto w przypadku ustawienia godziny na 00:00, w powiadomieniu mailowym nie otrzymujemy informacji na temat godziny realizacji zamówienia.

Wiadomość, gdy ustawimy godzinę

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Newsletter

Na bieżąco i z tematem pod reką.

Umów się na prezentację systemu
Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
+48 533 025 708 (w sprawach sprzedażowych)