arrow back

Obsługa sklepu resellerskiego

uwaga
Uwaga!

Sklep resellerski

Konfiguracja sklepu resellerskiego

Konfigurację najlepiej zacząć od sekcji Ustawienia > Ustawienia.

Tu znajdują się, m.in., ustawienia logowania (login i hasło), korespondencji (adres mailowy,
stopka maili i nagłówek), ustawienia firmy (dane do przelewu), płatności oraz
SMTP.

Wybór modułów resellerze

Dostępne moduły zależą od modułów używanych przez drukarnię główną.

Produkty

Drukarnia główna udostępniając produkty ustala sposób towarowania.

Waluta

Walutę sklepu ustala drukarnia główna.

Język sklepu

Język sklepu ustala drukarnia główna.

Faktura a sprzedaż międzynarodowa

Język faktury i waluta są zależne od języka i waluty drukarni, w której zostało złożone zamówienie. Przykładowo, drukarnia główna jest w języku polskim i walucie PLN, reseller w języku angielskim i walucie Euro. Jeśli zamówienie zostanie złożone w resellerze, faktura będzie wystawiona w języku angielskim i w walucie Euro.

Sprzedaż międzynarodowa  i VIES

Sprzedaż międzynarodowa wymaga włączenia VIES. Ustawienia > Ustawienia > Sprzedaż międzynarodowa.

Szczegółowe informacje o VIES tutaj: VIES

Operator płatności

Klient składając zamówienie u resellera opłaca je resellerowi. Reseller zewnętrzny potrzebuje więc podłączyć przynajmniej jednego operatora płatności z dostępnych w systemie: PayU, PayPal, Sofort, TrustPay.

Sekcja: Ustawienia > Ustawienia > wybrany operator

Instrukcje dla PayU
Instrukcje Sofort

Sposoby wysyłki

W sekcji Ustawienia > Rodzaje wysyłek można zdefiniować rodzaje wysyłek (kurier, odbiór osobisty, za pobraniem). Klient składając zamówienie będzie miał do wyboru wprowadzone opcje, niezależnie od ustawień drukarni głównej.

Konfiguracja kuriera

Wysyłka jest obsługiwana przez drukarnię główną i to ona zarządza kurierami.

Dane nadawcy na przesyłkach

Paczki wysyłane są z drukarni głównej z danymi i brandingiem drukarni resellerskiej. Proces jest automatyczny.

Ustawienie wiadomości automatycznych

W sekcji Ustawienia > Mailing należy skonfigurować wiadomości automatyczne na zdarzenia mailingowe. Maile automatyczne informują np. o złożeniu zamówienia, przekazaniu go na produkcję, wystawieniu FV, itd.

Drukarnia główna ma możliwość skopiowania szablonów takich wiadomości i udostępnienia ich resellerowi do łatwiejszej edycji.

Zdarzenia mailingowe

Lista zdarzeń

Menu

W sekcji CMS > Menu można zdefiniować pozycje w poszczególnych sekcjach: menu na górze strony (nawigacyjne), w stopce, i produktowe – panel po lewej stronie.
O funkcjonalności menu można dowiedzieć się więcej tutaj: Menu w CMS

Uzupełnienie treści na stronie

Zapoznaj się z sekcją CMS

Edycja grafiki

Szablon sklepu udostępnia drukarnia główna. Szablony w iwarePRINT są edytowalne i administrator ma dostęp do kodu poszczególnych widoków z kodem.

Ustawienia SEO

Zapoznaj się z sekcją dotyczącą pozycjonowania (SEO)

Zgłaszanie usterek

Usterki należy zgłaszać drukarni głównej. Jeśli sprawa będzie wymagała naszej interwencji, to drukarnia główna ma obowiązek zgłosić problem na systemowych Ticketach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Newsletter

Na bieżąco i z tematem pod reką.

Umów się na prezentację systemu
Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
+48 533 025 708 (w sprawach sprzedażowych)