Kurierzy

Kurierzy

Jakich kurierów mogę podpiąć do systemu?

W systemie mamy przewidzianą integrację z 4 kurierami tj.: DPD, UPS, GLS oraz DHL.

Paczkomaty

Do systemu została wprowadzona obsługa Paczkomatów.

Aby włączyć Paczkomaty, należy przejść do sekcji Ustawienia->Ustawienia->InPost (beta) i uzupełnić niezbędne dane.

Co w sytuacji, kiedy korzystam z usług innych kurierów, z którymi nie macie integracji?

Jeżeli korzystasz z usług innych kurierów, iwarePRINT może przeprowadzić bezpłatną (o ile taką potrzebę zgłosi kilku naszych klientów) integrację z nowym kurierem. Niezbędne jest do tego posiadanie przez kuriera kodu API.

Co w sytuacji, kiedy korzystam z pośredników typu sendit.pl?

Taka integracja jest wyceniana osobno. Warunkiem jest posiadanie kodu API przez pośrednika.

Na jakiej podstawie obliczane są koszty wysyłki w systemie?

Koszt wysyłki zamówienia jest obliczany w systemie na podstawie dwóch czynników: bazowego kosztu wysyłki zależnego od jej rodzaju (przesyłka kurierska zwykła, za pobraniem, odbiór osobisty, itd.) oraz wagi zamówienia. Przeczytaj artykuł dotyczący definiowania kosztów i rodzajów wysyłek.

Czy mogę zmienić typ wysyłki w zamówieniu?

Tak, wchodząc w zamówienie jest możliwość zmiany typu wysyłki. Jednak ten typ można zmienić tylko dla zamówień nieopłaconych.

Czy klienci mogą tworzyć książki adresowe z danymi do wysyłki?

Tak. Jeżeli klient przy zamówieniu zmieni adres wysyłki na inny niż ten, który podał przy rejestracji, zostanie on automatycznie zapisany. Przy kolejnym zamówieniu pojawi się pole wyboru, z którego będzie mógł ponownie wybrać jeden z adresów wysyłki wykorzystanych w przeszłości.

[Mailing] Numer listu przewozowego – ręcznie wpisywany w zamówieniu

Zmienna do wyświetlenia numeru listu przewozowego w mailingu automatycznym dla numeru (kurier własny) wpisywanego ręcznie to:

?{=mail.order.package.courierReferenceNumber}