2021-03-17System IwarePrint. Awaria. Update. Integracja z Dotpay została przywrócona. Jeśli w systemie jest włączone rozszerzenie i nadal nie działa prawidłowo – należy wyłączyć rozszerzenie i włączyć ponownie
2021-03-14System IwarePrint. Awaria. Update [17:57] Skórki graficzne, edycja CMS. Klienci, którzy potrzebują pomocy z edycją skryptów CSS, JS, proszeni są o zgłoszenia za pomocą systemu Ticket Tracking
2021-03-14System IwarePrint. Awaria. Update [10:30] Wszystkie systemy naszych Klientów zostały w nocy zaktualizowane. Większość kluczowych funkcjonalności systemowych, które nie działały poprawnie po awarii serwerów OVH została naprawiona. Monitorujemy w dalszym ciągu sytuację. Wszelkie zauważone błędy prosimy kierować za pomocą systemów Ticket Tracking
2021-03-13System IwarePrint. Awaria. Update [17:50] Działanie kart technologicznych zostało naprawione
2021-03-13System IwarePrint. Awaria. Update [16:18] Moduł Rozszerzeń. Integracja z Fakturownią działa poprawnie
Marzec 2021
2021-03-17System IwarePrint. Awaria. Update. Integracja z Dotpay została przywrócona. Jeśli w systemie jest włączone rozszerzenie i nadal nie działa prawidłowo – należy wyłączyć rozszerzenie i włączyć ponownie
2021-03-14System IwarePrint. Awaria. Update [17:57] Skórki graficzne, edycja CMS. Klienci, którzy potrzebują pomocy z edycją skryptów CSS, JS, proszeni są o zgłoszenia za pomocą systemu Ticket Tracking
2021-03-14System IwarePrint. Awaria. Update [10:30] Wszystkie systemy naszych Klientów zostały w nocy zaktualizowane. Większość kluczowych funkcjonalności systemowych, które nie działały poprawnie po awarii serwerów OVH została naprawiona. Monitorujemy w dalszym ciągu sytuację. Wszelkie zauważone błędy prosimy kierować za pomocą systemów Ticket Tracking
2021-03-13System IwarePrint. Awaria. Update [17:50] Działanie kart technologicznych zostało naprawione
2021-03-13System IwarePrint. Awaria. Update [16:18] Moduł Rozszerzeń. Integracja z Fakturownią działa poprawnie
2021-03-13System IwarePrint. Awaria. Update [15:51] Naprawiony został błąd wgrywania tłumaczeń do słownika drukarni
2021-03-13System IwarePrint. Awaria. Update [10:02] Moduł Handlowiec. Tworzenie ofert w Panelu Handlowca i ich wysyłka mailowo dla klienta jest już w pełni możliwa
2021-03-13System IwarePrint. Awaria. Update [09:55] Zostały usunięte czerwone znaki zapytania widoczne wcześniej w Panelu Administracyjnym
2021-03-13System IwarePrint. Awaria. Update [09:54] Integracja z wFirmą działa już prawidłowo. Dostępna jest opcja wyświetlania na fakturze numeru zlecenia, nazwy produktu oraz parametrów. Dostępna jest faktura proforma w Panelu Klienta
2021-03-13System IwarePrint. Awaria. Update [09:00] Kontynuujemy prace serwisowe związane z awarią serwerów OVH z dnia 10.03.2021
2021-03-12System IwarePrint. Awaria. Update [21:47] Naprawiony został błąd związany z niezgodnością cen z podłączonym kalkulatorem w produktach
2021-03-12System IwarePrint. Awaria. Update [17:23] Zdarzenia mailingowe w systemie. Błąd został wyeliminowany
2021-03-12System IwarePrint. Awaria. Update [14:52] Ważne informacje techniczne. Integracja z Dotpay nie działa prawidłowo po przywróceniu systemów do prac. Rozszerzenie wymaga przebudowy. Sugerujemy na razie wyłączyć rozszerzenie
2021-03-12System IwarePrint. Awaria. Update. UWAGA [14:27]. Pojawiają się błędy w cennikach, nawet wgrane nowe kalkulatory po jakimś czasie przestają działać i ceny z kalkulatorów generują się niepoprawnie. Pomaga ponowne wgranie kalkulatora. Pracujemy nad naprawą tego błędu i będziemy informować o postępach na bieżąco
2021-03-12System IwarePrint. Awaria. Update [12:56] Ważne informacje techniczne. Nie działa w tym momencie edycja i dodawanie domen. W celu zmiany/edycji domeny prosimy to zgłaszać w systemie ticketowym
2021-03-12System IwarePrint. Awaria. Update [11:44] Ważne informacje techniczne. Jeśli na stronie był wcześniej wdrożony widok trójkolumnowy prosimy o utworzenie zgłoszenia za pomocą systemu Ticket Tracking z prośbą o jego wgranie. Będziemy systematycznie uaktualniać systemy o ten widok
2021-03-12System IwarePrint. Awaria. Update [11:39] Ważne informacje techniczne. Problemy jakie mogą się pojawiać w systemie i nad którymi teraz pracujemy: integracje z rozszerzeniami do fakturowania, integracje dotyczące płatności, zdarzenia mailingowe
2021-03-12System IwarePrint. Awaria. Update [09:42] Kontynuujemy prace serwisowe
2021-03-12System IwarePrint. Awaria. Update [00:04] Moduł Rozszerzeń. Integracja z DotPay. Przywrócona do pracy
2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [18:01] Wskazówka. Nazwy kalkulatorów w systemie powinny zgadzać się z tymi najnowszymi ostatnio wgrywanymi do systemu przed awarią. Może to ułatwić wyszukiwanie najnowszych kalkulatorów i usprawnić ich wgrywanie
2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [16:28] Ważne informacje techniczne. Gdy po wejściu na stronę drukarni pojawi się błąd 403 to oznacza, że nie jest wgrany jeszcze certyfikat. Należy upewnić się czy wszystkie domeny drukarni są ustawione na nowy adres IP 167.172.172.26
2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [16:04] Ważne informacje techniczne. Przy błędach związanych z działaniem produktu ( zmiany parametrów, wyświetlania ceny) w pierwszej kolejności prosimy sprawdzić kalkulatory produktów. Jeśli zostały utracone wymagają ponownego wprowadzenia/nadpisania
2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [15:31] Ważne informacje techniczne. Jeśli pojawi się błąd w Panelu Handlowca i przy wystawianiu oferty pojawi się biała strona, prosimy upewnić się, czy w produktach są kalkulatory excel lub czy nie brakuje plików excel w kalkulatorach kosztów dodatkowych
2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [14:00] Edycja grafiki na froncie sklepowym. Przy pracach serwisowych konieczne jest utworzenie szablonu edytowalnego. Czyli utworzenie nowego szablonu na bazie jednego ze standardowych lub z zachowanych kopii
2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [13:00] Nie działa funkcja wystawiania faktur. Pracujemy nad wyeliminowaniem usterki
2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [12:00] Moduł Rozszerzeń. Integracje z programami zewnętrznymi do faktur powinny zacząć działać w najbliższych dniach
2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [11:00] Moduł Kreator Wydruków. Serwer od kreatorów zlokalizowany w budynku OVH SBG3 – powinien działać w stopniu nienaruszonym. Wciąż jest wyłączony, tak samo jak i szablony do Kreatorów. Najprawdopodobniej do 19.03.2021
2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [10:27] Kontynuujemy prace serwisowe
2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [10:00] Wszyscy, którzy podłączyli domeny na podany przez nas nowy Rekord A (Rekord A : 167.172.172.26) – ich systemy po podpięciu domeny zaczną działać razem z certyfikatem SSL
2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [00:15] Komunikacja z Klientami możliwa na czterech poziomach. System Ticket Tracking, kanał Slack, komunikacja mailowa (bok@iwareprint.pl) telefoniczna (+48 533 025 708)
2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [00:04] Utworzenie medium do komunikacji z Klientami na kanale Slack IwarePrint (kanał #general)
2021-03-10System IwarePrint. Awaria. Update [23:45] Szablony graficzne. Klienci potrzebujący pomocy z arkuszami styli CSS proszeni o pomoc za pomocą systemu Ticket Tracking w systemie
2021-03-10System IwarePrint. Awaria. Update [23:35] Szablony graficzne, layouty graficzne, szablony produktów – na froncie sklepowym. Szablony, grafiki, projekty należy ponownie wgrać do systemów. Pliki CSS – arkusze styli, uszkodzone
2021-03-10System IwarePrint. Awaria. Update [23:25] Pliki do zamówień. Klienci korzystający z własnych FTP i planeupload. Wszystkie pliki zachowane
2021-03-10System IwarePrint. Awaria. Update [23:17] Parametry produktowe. Zachowane w stopniu nienaruszonym
2021-03-10System IwarePrint. Awaria. Update [23:15] Produkty oparte na druku kalkulowanym (pliki excel). Stworzone produkty i ustawienia zachowane. Należy wgrać do systemów na nowo pliki Excel
2021-03-10System IwarePrint. Awaria. Update [23:07] Zamówienia w systemie. Zachowane w stopniu nienaruszonym
2021-03-10System IwarePrint. Awaria. Update [23:07] Produkty oparte na druku wariantowych (pliki CSV). Wszystkie produkty są zachowane w stopniu nienaruszonym
2021-03-10System IwarePrint. Awaria. Update [23:05] Bazy danych. Zachowane w stopniu nienaruszonym
2021-03-10System IwarePrint. Awaria. Update [23:03] Przywrócenie systemów do prac. Wymagane podłączenie domeny na nowy Rekord A (Rekord adres IP: 167.172.172.26)
2021-03-10System IwarePrint [06:00] Awaria serwisów z uwagi na globalną awarię serwerów OVH. Prace serwisowe przywracające systemy
2021-03-10System IwarePrint [04:00] Awaria serwisów z uwagi na globalną awarię serwerów OVH
Styczeń 2021
2021-01-30M. Kreator. Nowa funkcjonalność. Możliwość pobrania pliku wynikowego z projektem w Panelu Administracyjnym. Pomocna funkcja dla większych plików takich jak Kalendarze
2021-01-29System IwarePrint. Aktualizacje. Optymalizacja systemu pod względem szybkość działania
2021-01-29M. Kreator. Poprawki dla funkcjonalności usuwania makiet używanych w szablonach kreatora
2021-01-25M. Rozszerzeń. InPost. Usunięto błąd z wyborem punktu odbioru. Dla niezalogowanego klienta przy wyborze paczkomatu z mapy, w polu adres pojawiają się przecinki
2021-01-25M. Kreator. Usunięto bład z wyświetlaniem listy szablonów. Zmiana układu listy szablonów
2021-01-25M. Kreator. Usunięto błąd wyświetlania podglądu projektu
2021-01-25M Kreator. Usunięto błąd związany z tłumaczeniem wartości parametrów w resellerze i wyświetlania się przycisku „stwórz projekt”
2021-01-25M. Reseller. Usunięto błąd, przez który nie wyświetlała się w widoku produktu tabela z wyborem parametrów po translacji wartości parametrów
2021-01-24M. Podzlecanie / M. Kreator. Usunięto błąd działania Pustego szablonu w produktach podzlecanych
2021-01-18M. Podzlecanie. Nowa funkcjonalność. Nie dodawaj kosztu wysyłki podwykonawcy gdy wysyłka jest darmowa. Ustawienia -> Ustawienia -> Ustawienia zamówień
2021-01-15M. Kreator. M. Reseller. Nowa funkcjonalność. Kopiowanie szablonów pomiędzy drukarnią główną a drukarnią reseller
2021-01-14M. Kreator. Usunięto błąd związany z poprawnym wyświetlaniem miniaturki z podglądem projektu
2021-01-13M. Rozszerzeń. Aktualizacja. Inpost. Wybrany punkt odbioru zamiast adresu do wysyłki w koszyku
2021-01-13M. Rozszerzeń. Aktualizacja. Inpost. Punkt odbioru widoczny w zamówieniu w Panelu Klienta
2021-01-13M. E-commerce. Aktualizacja. Nowe pola w dodatkowych kosztach i rabatach. Pozwalają na uzależnienie przyznania rabatu od sumy zamówień złożonych przez danego klienta w okresie ostatnich 12miesięcy/ostatnie 6 miesięcy/ostatnie3 miesiące/ostatni miesiąc/obecny rok/obecny i poprzedni rok/
2021-01-11M. E-commerce. Nowa funkcjonalność. Ustawienia. Możliwość ustawienia własnego url po wylogowaniu klienta
Grudzień 2020
2020-12-19Moduł E-commerce. Rozszerzenia. Naprawiono błąd z zapisywaniem wyboru Paczkomatu w potwierdzeniu zamówienia
2020-12-19Moduł Podzlecanie. Konfigurowanie dostawy w module podzlecania. Aktualizacja instrukcji w Bazie Wiedzy
2020-12-19Moduł Kreator Wydruków. Naprawiono problem związany z generowaniem plików produkcyjnych w Panelu Administracyjnym („500Internal Server Error”)
2020-12-19Moduł Kreator Wydruków. Nowa funkcjonalność. Ikonka w zakładce Prepress w Panelu Administracyjnym systemu pokazująca czy projekt jest zaakceptowany do druku
2020-12-19Moduł Kreator Wydruków. Zapisywanie plików z kreatora w planeupload. Gdy projekt z kreatora jest zapisany, pliki dodają się do planeupload zamiast do standardowego mechanizmu
2020-12-19Moduł Kreator Wydruków. Aktualizacja dla nazw stron w kreatorze dla Typu kalendarz w IDML. Dodano możliwość ustawienia nazw stron Szablonów IDML
2020-12-19Moduł Kreator Wydruków. Nowa funkcjonalność. Usuwanie projektów po stronie klienta z listy projektów tworzonych
2020-12-13Baza Wiedzy. Link do wypisania z Newsletter. Dodanie szczegółowej instrukcji technicznej
2020-12-09Lista Wdrożeniowa. Wprowadzenie nowych pozycji pod głosowanie na LW
2020-12-02Aktualizacja API iP. Dodano limit zapytań do API
Listopad 2020
2020-11-23Aktualizacja biblioteki systemowej na serwerach dedykowanych rozszerzeniom systemowym. Aktualizacja związana z optymalizacją prędkości modułu rozszerzeń
2020-11-13Naprawiono problem związany z brakiem powiadomień o nowych ticketach przesłanych przez Helpdesk do systemów Klientów
2020-11-13Naprawiono problem związany z wysyłką maili z Panelu Handlowca z Ofertą
2020-11-13Naprawiono problem z poprawnym działaniem Karty Technologicznej
2020-11-13Naprawiono problem z poprawnym wyliczaniem ceny w ofercie w BOK
2020-11-06Aktualizacje. Zbiorcze wyrównanie wersji Klienckich do wersji Bridge3Work
Październik 2020
2020-10-26Moduł Kreator Wydruków. Link do szablonu aktywnym linkiem. Ustawienia > Kreator – szablony > Edytuj
2020-10-26Moduł Kreator Wydruków. Dodanie ikony umożliwiającej pobranie bezpośrednio z systemu wgranych szablonów do kreatora. Ustawienia > Kreator – szablony – Edytuj
2020-10-26Moduł Kreator Wydruków. Aktualizacja dla nazw stron w kreatorze dla Typu kalendarz. Nazwy stron Szablony PSD domyślnie przyjmują nazwy plików PSD. Domyślne nazwy można nadpisać własnymi etykietami
2020-10-26Moduł Kreator Wydruków. Dodanie możliwości edycji nagłówka nad kreatorem. Widok można stylować za pomocą HTML/CSS/JS w widokach własnych . Dzięki temu można dodać np kod analytics, dodać informacje o rabatach dla klienta.
2020-10-26Moduł Kreator Wydruków. Aktualizacje dot. zwiększenia wydajności i prędkości działania modułu (https)
2020-10-26Moduł Rozszerzeń. Integracja z Allegro. Automatyczny import zamówienia. W zakładce Ustawienia > Allegro > Tabela z podłączonymi kontami > doszła kolumna „automatyczny import” z możliwością włączenia/wyłączenia
2020-10-26Moduł Rozszerzeń. Integracja z Allegro. Testuj ofertę. Zmiana sposobu testowania ofert, informacje o błędach w teście, błędy wyróżnione są kolorem czerwonym
2020-10-26Moduł Rozszerzeń. Integracja z Allegro. Cache i usuwanie cache w „testuj ofertę”
2020-10-26Moduł Rozszerzeń. PlaneUpload. Aktualizacje dotyczące synchronizacji plików między iP i PlaneUpload
2020-10-01Wprowadzenie trzech pakietów Wsparcia Technicznego: „Start”, „Plus” oraz „Premium”. Zmiany w Biurze Obsługi Klienta (tzw. Helpdesku)
Wrzesień 2020
2020-09-29Moduł Rozszerzeń. Integracja z Allegro. Aktualizacja w mechanizmie zaciągania aukcji
2020-07-29Utworzenie Typ Produktu – Długopis w Module Kreator Wydruków (inny scenariusz widoku w kreatorze)
2020-07-14Moduł Rozszerzeń. Integracja z Allegro
Czerwiec 2020
2020-06-29Utworzono stronę dedykowaną Modułowi Kreator Wydruków > https://kreatorwydrukow.pl/
2020-06-19M. Kreator Wydruków. Zmiany w : Górne Menu widoczne w Kreatorze (Podgląd, zarządzaj własnymi czcionkami, Zapisywanie, akceptacje projektu, anulowanie akceptacji)
2020-06-19M. Kreator Wydruków. Zmiany w Generowanie plików ze zmiennymi danymi – Wprowadź dane (QR-Code dynamiczne)
2020-06-19Utworzenie Typu Pusty Szablon w Module Kreator Wydruków. Możliwość tworzenia szablonów bez konieczności tworzenia w programach Photoshop i InDesign
2020-06-19Utworzenie Typu Produktu – Kubek w Module Kreator Wydruków (inny scenariusz widoku w kreatorze)
2020-06-01Utworzenie Typu Produktu – Kalendarz w Module Kreator Wydruków (inny scenariusz widoku w kreatorze)
Maj 2020
2020-05-30Ustawienia – włączenie/wyłączenie formularza rejestracji jako agencja, firma lub osoba prywatna
2020-05-18Moduł Kreator – premiera najnowszego modułu. Moduł składa się z dwóch niezależnych licencji tj. Kreator Opakowań oraz Kreator Wydruków
Marzec 2020
2020-03-31Podgląd drukarni i szablonów dostępny dla wszystkich pracowników.
2020-03-12Edycja ceny dla zamówień z płatnością terminową. Funkcjonalność pozwala na edytowanie ceny zamówień z płatnością terminową (przed opłaceniem) (LW)
Luty 2020
2020-02-18Zmiana kraju klienta. Funkcjonalność pozwala zmienić kraj danego klienta w edycji danych klienta (LW)
2020-02-10Wyłączenie wgrywania plików do produktu. Funkcjonalność pozwala na wyłączenie możliwości wgrywania plików do zamówień produktów z odpowiednią, ustawioną etykietą (LW)
Styczeń 2020
2020-01-28Widoczność rodzaju wysyłki w zależności od poszczególnych parametrów. Funkcjonalność pozwala ukryć lub pokazać dany rodzaj wysyłki w zależności od poszczególnych parametrów, np. od wymiarów produktu. (LW)
Grudzień 2019
2019-12-26Widok zamówień w Panelu Klienta – aktualizacja (LW)
2019-12-05M.Handlowca – Pracownik BOK. Funkcjonalność pozwala dodać pracownika ze statusem BOK. Pracownik ma stały dostęp do wszystkich klientów drukarni.
Listopad 2019
2019-11-25Filtrowanie zamówień po statusie produkcji (LW)
2019-11-13M. Handlowca – dowolna cena za produkt w ofercie (LW)
2019-09-15Dodano możliwość wyboru płatności przed złożeniem zamówienia
2019-09-13Wykluczenia parametrów – zapisywanie. Funkcjonalność pozwala na zapisywanie danych zbiorów wykluczeń parametrów by móc użyć ich również w innych w produktach (LW)
2019-09-13Wykluczenia parametrów – zapisywanie. Funkcjonalność pozwala na zapisywanie danych zbiorów wykluczeń parametrów (LW)
2019-09-05Książka Adresowa. Modernizacja Książki Adresowej (LW)
Sierpień 2019
2019-08-30Dodano nowe zdarzenie mailingowe powiązane z anulowaniem zlecenia w Podzlecaniu uproszczonym.
2019-08-24Uruchomiono Program lojalnościowy w iP
2019-08-07M. Produkcja – Rozdzielenie produkcji offset/cyfra. Funkcjonalność pozwala na rozdzielenie etapu realizacji produktu (statusy produkcyjne) na różne ścieżki, w zależności od wybranych parametrów produktu (LW)
Lipiec 2019
2019-07-24Wprowadzono poprawki dotyczące mobilnego wyświetlania szablonów systemowych
2019-07-23Zmiana sposobu wysyłki zamówienia. Funkcjonalność pozwala na edycję sposobu wysyłki (przez administratora) danego zamówienia (LW)
2019-07-10Moduł Rozszerzeń. Integracja z iFirma.
Czerwiec 2019
2019-06-26Anulowanie zamówień z wystawioną fakturą (LW)
2019-06-24Dodano Paginację do listy zamówień w Panelu klienta
2019-06-18M.Handlowca- Dostęp do wszystkich zamówień klientów handlowca (LW)
Maj 2019
2019-05-28INTEGRACJA z wFirma (aktualizacja) – termin płatności (LW)
2019-05-20M.Handlowca- Prowizja dla handlowca od każdego kolejnego zamówienia danego klienta (LW)
Kwiecień 2019
2019-04-29Sortowanie zamówień po dacie zakończenia (LW)
2018-05-24Dodano wybór daty odroczenia płatności, liczona od momentu wysłania/wystawienia faktury VAT. Ustawienia -> ustawienia zamówień -> Płatność terminowa – sposób liczenia
2018-05-10Dodano Przypomnienia aktywujące wysłanie wiadomości w zależności od czasu trwania zamówienia. Ustawienia -> Przypomnienia
Kwiecień 2018
2018-04-24Dodano możliwość dostosowywanie treści widniejących na fakturze w wFirma
2018-04-14Możliwość zmiany nazwy produktu podczas wysyłania ofert w Panelu Handlowca
Marzec 2018
2018-03-24Moduł Rozszerzeń. Dodano rozszerzenie „Google Merchant – eksport produktów”
2018-03-10Dodano sortowanie zamówień po dacie ich planowanego zakończenia
Luty 2018
2018-02-22Dodawanie – Umowy i checkboxy w systemie
2018-02-03Dodano nowe filmy instruktażowe do Modułu Podzlecania
Styczeń 2018
2018-01-30Dodano możliwość ustawienia dowolnej metody wysyłki dla dowolnej grupy Klientów. Ustawienia -> Limity rodzajów wysyłki dodane zostało pole „Grupa klientów”. Daną metodę wysyłki można ograniczyć dla wybranej grupy kontrahentów
2018-01-20Dodano możliwość tworzenia własnych etykiet produktu. Ustawienia -> Własne etykiety produktu. Etykiety można ustawiać na produkt jak i parametry. Umożliwia to dodanie dodatkowej informacji do zamówienia bazując na danej kombinacji parametrów
2018-01-10Dodano możliwość logowania przez FB, Google jak i sam email. W ustawieniach systemowych doszły nowe pola. Ścieżka w systemie: Ustawienia > Ustawienia >Ustawienia rejestracji
Grudzień 2017
2017-12-23Dodano możliwość utworzenia płatności terminowych dla wybranych Klientów w module podzlecania
2017-12-06Dodano możliwość wykluczeń parametrów w module podzlecania. Wykluczenia działają na wszystkie parametry, podobnie jak w druku kalkulowanym, jedyna różnica jest taka, że nie można wykluczyć całego parametru
Listopad 2017
2017-11-24W ustawieniach doszła opcja „Automatycznego generowania hiperłączy”. Ścieżka w systemie: Ustawienia -> SMTP -> Automatycznie generuj hiperłącza. Funkcjonalność zamienia w mailach z systemu zwykłe adresy url na hiperłącza
2017-11-15Dodano nowe tagi w mailingu dotyczące zdarzeń w module handlowca. Nowe tagi są dostępne dla maili: „nowa oferta” oraz „aktualizacja oferty”
Październik 2017
2017-10-24W ustawienia -> ustawienia rabatów dodano nowy sposób liczenia rabatów „Sumowanie wszystkich rabatów” oznacza, że wszystkie rabaty są ze sobą sumowane, nawet gdy są tego samego typu
2017-10-24Podczas dodawania produktu kalkulowanego na bazie innego teraz kopiowane są również ustawienia wykluczeń
2017-10-10Dodano możliwość metody zmiany wysyłki w zamówieniu, które nie zostało opłacone. W szczegółach w zamówienia w sekcji Paczka, obok metody wysyłki znajduje się przycisk „Zmień”
Wrzesień 2017
2017-09-10W sekcji Panel admina > Prepress zmieniono ikony w kolumnie pliki by były mniej widoczne, gdy nie ma wgranych plików do zlecenia
Sierpień 2017
2017-08-24Optymalizacja widoków zleceń
2017-08-10Dodano nowe statusy i funkcjonalności dla TicketTracking
Lipiec 2017
2017-07-24Wdrożono funkcjonalność zmień typ kuriera. W szczegółach zamówienia, sekcja „paczki”, dla paczek dla których nie zostały wygenerowane jeszcze etykiety został dodany przycisk „Zmień typ kuriera”
2017-07-10W szablonach produktów dodano wsparcie dla plików InDesign z rozszerzeniem .idml
Czerwiec 2017
2017-06-14W sekcji Klienci dodano informację o rodzaju klienta (agencja, firma, klient indywidualny) oraz możliwość filtrowania wg. tego podziału
2017-06-07Moduł Rozszerzeń. Dodano rozszerzenie PlaneUpload. Podmienia ono standardowy mechanizm wgrywania plików do zamówień na plugin PlaneUpload.com
Maj 2017
2017-05-30Dodano możliwość zmiany ceny zlecenia w nieopłaconym zamówieniu
2017-05-24Dodano możliwość wyświetlania wartości upustu na fakturze VAT
2017-05-21Moduł Rozszerzeń. Integracja z FreshMail
2017-05-18Dodano zdarzenie mailingowe na zmianę ceny w zleceniu
2017-05-13Dodano informację w PA o tym czy była drukowana karta techniczna
2017-05-07Dodano rabat na grupę na konkretny produkt
Kwiecień 2017
2017-04-13dodano nowe zdarzenie: Zlecenie w statusie wysyłka (odbiór osobisty)
Marzec 2017
2017-03-30Dodano możliwość wgrywania plików pdf w edytorze textu
2017-03-15Aktualizacja widoku udostępniania produktów dla resellera
Luty 2017
2017-02-24Dodano możliwość zmiany danych dostawy i nadawcy przez administratora w złożonym zamówieniu. Zmiana danych jest możliwa do momentu przekazania zlecenia do realizacji
2017-02-20Optymalizacje widoków w sekcji Faktury (AJAX). Dodano możliwość filtrowania
2017-02-15Optymalizacje widoków w sekcji Klienci (AJAX). Dodano nowe opcje filtrowania i wyświetlanie anulowanych zamówień
2017-02-12Dodano możliwość edycji przez administratora typu klienta
2017-02-09Dodano „Modyfikatory realizacji” dla danej kombinacji parametrów w produkcie
2017-02-06Dodano możliwość ustawienia domyślne wartości parametrów dla danych produktów
2017-02-03Nowy widok „wykluczenia parametrów” w produktach kalkulowanych
2017-02-01Zmiany w uploaderze plików
Styczeń 2017
2017-01-24Moduł Rozszerzeń – Integracja z fakturowania.pl
2017-01-17Nowa Google reCAPTCHA w formularzach.
2017-01-10Numeracja faktur z dopełnianiem ilości zer
Grudzień 2016
2016-12-29Wdrożono zdarzenie „Handlowiec dodał nowego użytkownika”. Pozwala ono na wysłanie np. danych do konta założonego przez handlowca
2016-12-10W sekcji Ustawienia -> Ustawienia handlowców można wybrać tryb w jakim pracują
Listopad 2016
2016-11-28Integracja z Furgonetka.pl w module Rozszerzeń
2016-11-18Możliwość włączenia wyświetlania wartości parametrów w URL produktu. Sekcja: Ustawienia -> Ustawienia -> Ustawienia główne
2016-11-05Kopiowanie produktów – możliwość tworzenia nowych produktów w oparciu o te już istniejące w systemie. Przy tworzeniu nowego produktu przycisk „Dodaj produkt na bazie innego produktu
Październik 2016
2016-10-26Integracja z płatnościami DotPay jako rozszerzenie
2016-10-21Nowa opcja dla Faktury: wyłączenie możliwości rezygnacji. Sekcja: Ustawienia -> Ustawienia -> Ustawienia zamówień
2016-10-18Możliwość konfiguracji wyświetlania danych rodzajów wysyłek dla konkretnych produktów i nakładów. Sekcja Ustawienia -> Limity rodzajów wysyłki
2016-10-15W sekcji Klienci / szczegóły klienta dodano przycisk do zmiany hasła
2016-10-12W sekcji Marketing dodano Rabaty na zestaw parametrów
2016-10-09W sekcji Marketing dodano Kody wysyłane po opłaceniu zamówienia
2016-10-06Nowa funkcjonalność Obrazki dla parametru. Dodano możliwość wgrania i wyświetlania obrazka dla danej wartości parametru. Sekcja Asortyment -> Parametry -> edycja parametru -> przycisk „Edytuj zdjęcia”
2016-10-03Moduł Handlowca – dodano opcję usunięcia elementu z oferty przez klienta. Pozwala to klientowi dostosować ofertę na tylko wybrane przez niego produkty
2016-10-01W sekcjach ustawień pracowniczych „Statystyki”, – zostały wydzielone jako osobna sekcja. Funkcja umożliwia zablokowanie do nich dostępu pracownikom
Wrzesień 2016
2016-09-30Cyfrowy proof – możliwość przesłania klientowi cyfrowego proof’a do akceptacji. Ustawienia -> Ustawienia -> Ustawienia zamówień
2016-09-25Nowe zdarzenia mailingowe dotyczące cyfrowego proofa: nowy plik proof, zmiana statusu proofa
2016-09-20Możliwość ręcznej zmiany terminu zakończenia zlecenia (w widoku zamówienia, w panelu administracyjnym)
2016-09-15Możliwość wyłączenia wymagania nr budynku w formularzu rejestracji. Sekcja Ustawienia -> Ustawienia -> Ustawienia rejestracji
2016-09-10Możliwość ustawienia domyślnych wartości w parametrach wpisywanych (np. ilość stron, nakład) w produktach kalkulowanych
2016-09-05Możliwość wyeksportowania tylko nieprzetłumaczonych fraz ze słownika
2016-09-01Nowe opcje wystawiania FV dostępne w sekcji Ustawienia -> Ustawienia -> Ustawienia zamówień
Sierpień 2016
2016-08-30Dodano zakładkę Rozszerzenia w sekcji Ustawienia -> Rozszerzenia.
2016-08-25Możliwość instalacji certyfikatu SSL jako wtyczki.Let’s encrypt
2016-08-22Nowy widok asortymentu
2016-08-19W produktach dodano przycisk „Zobacz w serwisie”
2016-08-16Dodano nową opcję koszyka – Ekspress. W sekcji Ustawienia -> Ustawienia -> Ustawienia zamówień
2016-08-12Dodano nowe zdarzenie mailingowe „Powiadomienie o zamówieniu express”. Jest ono wykonywane, przy zamówieniach z opcją „Ekspress”
2016-08-09Dodano możliwość ustawienia limitu podglądu plików w panelu klienta. Sekcja: Ustawienia -> Ustawienia -> Ustawienia zamówień
2016-08-06Możliwość zmiany wersji widoku produktu wariantowego na taki, w którym wykluczenia zachowują się identycznie jak w druku kalkulowanym – parametry wyżej warunkują te niżej. Sekcja: Ustawienia -> Ustawienia -> Ustawienia główne
2016-08-01Dodano indykator wgrywania plików w Panelu Klienta
Lipiec 2016
2016-07-24Zdarzenie mailingowe „Kupon rabatowy po opłaceniu zamówienia”. Kupon rabatowy wysyłany po opłaceniu zamówienia z konkretnym produktem
2016-07-05Możliwość eksportu klientów. W sekcji Klienci za pomocą przycisku ‚eksportuj’ dodano możliwość eksportu bazy Klientów
2016-07-01Możliwość eksportu faktur. Możliwość eksportu z poziomu Panelu Administracyjnego faktur jako listy zbiorczej
Czerwiec 2016
2016-06-26Kalendarz świąt – możliwość definiowania dni wolnych
2016-06-20Dodano możliwość zapisywania i wypisywania klientów z newslettera
2016-06-10Możliwość ustawienia własnej walidacji NIP w formularzu rejestracyjnym (REGEX)
Maj 2016
2016-05-30Możliwość ograniczenia do kwoty w rabacie na klienta i kodów rabatowych na klienta
2016-05-20W formularzu rejestracyjnym dodane zostało pole zapisania do newslettera
2016-05-15Możliwość ograniczenia czasu w rabatach za zamówienia
2016-05-01Zgoda na newsletter po wykorzystaniu kodu rabatowego
Kwiecień 2016
2016-04-30Możliwość włączenia podglądu wgranych plików w Panelu klienta (sekcja Ustawienia -> Ustawienia – Podgląd plików w panelu klienta – włączone)
2016-04-25Możliwość włączenia takich pól jak „Zwrot grzecznościowy” oraz „Skąd się o nas dowiedziałeś” w formularzu rejestracji (aktywacja w sekcji: Ustawienia -> Ustawienia rejestracji)
2016-04-15Dodano zdarzenie mailingowe powiadamiające o złożeniu reklamacji
2016-04-10Dodano opcję zapisania do newslettera przez wpisanie kodu rabatowego dla kodów na klienta, na produkt i na element koszyka
2016-04-05Możliwość zmiany kraju rejestracji klienta przez administratora
2016-04-01Dodano możliwość wypisania się z newslettera za pomocą tagu {cancelLink} w mailach ze zdarzeniem „potwierdzenie konta newslettera”
Marzec 2016
2016-03-29Możliwość ustawienia pola wgrywania plików w formularzach własnych
2016-03-26Możliwość wgrywania plików do formularza reklamacji
2016-03-23Dodano edytor WYSIWIG w podpowiedziach do parametrów – pozwala m.in. na dodawanie obrazków do tooltip’ów
2016-03-21Możliwość tymczasowego podglądu innego szablonu drukarni niż aktualnie ustawiony
2016-03-18Aktualizacja do PHP7, co przekłada się na przyśpieszenie działania serwisu i systemu
2016-03-15Konto bonusowe – zarządzanie punktami bonusowymi i możliwość płacenia nimi za zamówienia (po włączeniu opcji dla klientów)
2016-03-12Multiuser. Możliwość tworzenia sub-kont klientów
2016-03-09Faktury w PDF są automatycznie wysyłane do klientów jako załącznik do maili automatycznych z odpowiednim zdarzeniem, jeśli włączone jest automatyczne generowanie faktur do zakończonych zamówień. Nie dotyczy to faktur ręcznie wgrywanych do systemu
2016-03-06Faktury i proformy generują się do plików PDF