Aktualizacje

Pracujemy na okrągło

5 najnowszych aktualizacji

  • 2021-03-17System IwarePrint. Awaria. Update. Integracja z Dotpay została przywrócona. Jeśli w systemie jest włączone rozszerzenie i nadal nie działa prawidłowo – należy wyłączyć rozszerzenie i włączyć ponownie
  • 2021-03-14System IwarePrint. Awaria. Update [17:57] Skórki graficzne, edycja CMS. Klienci, którzy potrzebują pomocy z edycją skryptów CSS, JS, proszeni są o zgłoszenia za pomocą systemu Ticket Tracking
  • 2021-03-14System IwarePrint. Awaria. Update [10:30] Wszystkie systemy naszych Klientów zostały w nocy zaktualizowane. Większość kluczowych funkcjonalności systemowych, które nie działały poprawnie po awarii serwerów OVH została naprawiona. Monitorujemy w dalszym ciągu sytuację. Wszelkie zauważone błędy prosimy kierować za pomocą systemów Ticket Tracking
  • 2021-03-13System IwarePrint. Awaria. Update [17:50] Działanie kart technologicznych zostało naprawione
  • 2021-03-13System IwarePrint. Awaria. Update [16:18] Moduł Rozszerzeń. Integracja z Fakturownią działa poprawnie

Marzec 2021rozwiń

  • 2021-03-17System IwarePrint. Awaria. Update. Integracja z Dotpay została przywrócona. Jeśli w systemie jest włączone rozszerzenie i nadal nie działa prawidłowo – należy wyłączyć rozszerzenie i włączyć ponownie
  • 2021-03-14System IwarePrint. Awaria. Update [17:57] Skórki graficzne, edycja CMS. Klienci, którzy potrzebują pomocy z edycją skryptów CSS, JS, proszeni są o zgłoszenia za pomocą systemu Ticket Tracking
  • 2021-03-14System IwarePrint. Awaria. Update [10:30] Wszystkie systemy naszych Klientów zostały w nocy zaktualizowane. Większość kluczowych funkcjonalności systemowych, które nie działały poprawnie po awarii serwerów OVH została naprawiona. Monitorujemy w dalszym ciągu sytuację. Wszelkie zauważone błędy prosimy kierować za pomocą systemów Ticket Tracking
  • 2021-03-13System IwarePrint. Awaria. Update [17:50] Działanie kart technologicznych zostało naprawione
  • 2021-03-13System IwarePrint. Awaria. Update [16:18] Moduł Rozszerzeń. Integracja z Fakturownią działa poprawnie
  • 2021-03-13System IwarePrint. Awaria. Update [15:51] Naprawiony został błąd wgrywania tłumaczeń do słownika drukarni
  • 2021-03-13System IwarePrint. Awaria. Update [10:02] Moduł Handlowiec. Tworzenie ofert w Panelu Handlowca i ich wysyłka mailowo dla klienta jest już w pełni możliwa
  • 2021-03-13System IwarePrint. Awaria. Update [09:55] Zostały usunięte czerwone znaki zapytania widoczne wcześniej w Panelu Administracyjnym
  • 2021-03-13System IwarePrint. Awaria. Update [09:54] Integracja z wFirmą działa już prawidłowo. Dostępna jest opcja wyświetlania na fakturze numeru zlecenia, nazwy produktu oraz parametrów. Dostępna jest faktura proforma w Panelu Klienta
  • 2021-03-13System IwarePrint. Awaria. Update [09:00] Kontynuujemy prace serwisowe związane z awarią serwerów OVH z dnia 10.03.2021
  • 2021-03-12System IwarePrint. Awaria. Update [21:47] Naprawiony został błąd związany z niezgodnością cen z podłączonym kalkulatorem w produktach
  • 2021-03-12System IwarePrint. Awaria. Update [17:23] Zdarzenia mailingowe w systemie. Błąd został wyeliminowany
  • 2021-03-12System IwarePrint. Awaria. Update [14:52] Ważne informacje techniczne. Integracja z Dotpay nie działa prawidłowo po przywróceniu systemów do prac. Rozszerzenie wymaga przebudowy. Sugerujemy na razie wyłączyć rozszerzenie
  • 2021-03-12System IwarePrint. Awaria. Update. UWAGA [14:27]. Pojawiają się błędy w cennikach, nawet wgrane nowe kalkulatory po jakimś czasie przestają działać i ceny z kalkulatorów generują się niepoprawnie. Pomaga ponowne wgranie kalkulatora. Pracujemy nad naprawą tego błędu i będziemy informować o postępach na bieżąco
  • 2021-03-12System IwarePrint. Awaria. Update [12:56] Ważne informacje techniczne. Nie działa w tym momencie edycja i dodawanie domen. W celu zmiany/edycji domeny prosimy to zgłaszać w systemie ticketowym
  • 2021-03-12System IwarePrint. Awaria. Update [11:44] Ważne informacje techniczne. Jeśli na stronie był wcześniej wdrożony widok trójkolumnowy prosimy o utworzenie zgłoszenia za pomocą systemu Ticket Tracking z prośbą o jego wgranie. Będziemy systematycznie uaktualniać systemy o ten widok
  • 2021-03-12System IwarePrint. Awaria. Update [11:39] Ważne informacje techniczne. Problemy jakie mogą się pojawiać w systemie i nad którymi teraz pracujemy: integracje z rozszerzeniami do fakturowania, integracje dotyczące płatności, zdarzenia mailingowe
  • 2021-03-12System IwarePrint. Awaria. Update [09:42] Kontynuujemy prace serwisowe
  • 2021-03-12System IwarePrint. Awaria. Update [00:04] Moduł Rozszerzeń. Integracja z DotPay. Przywrócona do pracy
  • 2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [18:01] Wskazówka. Nazwy kalkulatorów w systemie powinny zgadzać się z tymi najnowszymi ostatnio wgrywanymi do systemu przed awarią. Może to ułatwić wyszukiwanie najnowszych kalkulatorów i usprawnić ich wgrywanie
  • 2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [16:28] Ważne informacje techniczne. Gdy po wejściu na stronę drukarni pojawi się błąd 403 to oznacza, że nie jest wgrany jeszcze certyfikat. Należy upewnić się czy wszystkie domeny drukarni są ustawione na nowy adres IP 167.172.172.26
  • 2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [16:04] Ważne informacje techniczne. Przy błędach związanych z działaniem produktu ( zmiany parametrów, wyświetlania ceny) w pierwszej kolejności prosimy sprawdzić kalkulatory produktów. Jeśli zostały utracone wymagają ponownego wprowadzenia/nadpisania
  • 2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [15:31] Ważne informacje techniczne. Jeśli pojawi się błąd w Panelu Handlowca i przy wystawianiu oferty pojawi się biała strona, prosimy upewnić się, czy w produktach są kalkulatory excel lub czy nie brakuje plików excel w kalkulatorach kosztów dodatkowych
  • 2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [14:00] Edycja grafiki na froncie sklepowym. Przy pracach serwisowych konieczne jest utworzenie szablonu edytowalnego. Czyli utworzenie nowego szablonu na bazie jednego ze standardowych lub z zachowanych kopii
  • 2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [13:00] Nie działa funkcja wystawiania faktur. Pracujemy nad wyeliminowaniem usterki
  • 2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [12:00] Moduł Rozszerzeń. Integracje z programami zewnętrznymi do faktur powinny zacząć działać w najbliższych dniach
  • 2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [11:00] Moduł Kreator Wydruków. Serwer od kreatorów zlokalizowany w budynku OVH SBG3 – powinien działać w stopniu nienaruszonym. Wciąż jest wyłączony, tak samo jak i szablony do Kreatorów. Najprawdopodobniej do 19.03.2021 
  • 2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [10:27] Kontynuujemy prace serwisowe
  • 2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [10:00] Wszyscy, którzy podłączyli domeny na podany przez nas nowy Rekord A (Rekord A : 167.172.172.26) – ich systemy po podpięciu domeny zaczną działać razem z certyfikatem SSL
  • 2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [00:15] Komunikacja z Klientami możliwa na czterech poziomach. System Ticket Tracking, kanał Slack, komunikacja mailowa (bok@iwareprint.pl) telefoniczna (+48 533 025 708)
  • 2021-03-11System IwarePrint. Awaria. Update [00:04] Utworzenie medium do komunikacji z Klientami na kanale Slack IwarePrint (kanał #general)
  • 2021-03-10System IwarePrint. Awaria. Update [23:45] Szablony graficzne. Klienci potrzebujący pomocy z arkuszami styli CSS proszeni o pomoc za pomocą systemu Ticket Tracking w systemie
  • 2021-03-10System IwarePrint. Awaria. Update [23:35] Szablony graficzne, layouty graficzne, szablony produktów – na froncie sklepowym. Szablony, grafiki, projekty należy ponownie wgrać do systemów. Pliki CSS – arkusze styli, uszkodzone
  • 2021-03-10System IwarePrint. Awaria. Update [23:25] Pliki do zamówień. Klienci korzystający z własnych FTP i planeupload. Wszystkie pliki zachowane
  • 2021-03-10System IwarePrint. Awaria. Update [23:17] Parametry produktowe. Zachowane w stopniu nienaruszonym
  • 2021-03-10System IwarePrint. Awaria. Update [23:15] Produkty oparte na druku kalkulowanym (pliki excel). Stworzone produkty i ustawienia zachowane. Należy wgrać do systemów na nowo pliki Excel
  • 2021-03-10System IwarePrint. Awaria. Update [23:07] Zamówienia w systemie. Zachowane w stopniu nienaruszonym
  • 2021-03-10System IwarePrint. Awaria. Update [23:07] Produkty oparte na druku wariantowych (pliki CSV). Wszystkie produkty są zachowane w stopniu nienaruszonym
  • 2021-03-10System IwarePrint. Awaria. Update [23:05] Bazy danych. Zachowane w stopniu nienaruszonym
  • 2021-03-10System IwarePrint. Awaria. Update [23:03] Przywrócenie systemów do prac. Wymagane podłączenie domeny na nowy Rekord A (Rekord adres IP: 167.172.172.26)
  • 2021-03-10System IwarePrint [06:00] Awaria serwisów z uwagi na globalną awarię serwerów OVH. Prace serwisowe przywracające systemy
  • 2021-03-10System IwarePrint [04:00] Awaria serwisów z uwagi na globalną awarię serwerów OVH

Styczeń 2021rozwiń

  • 2021-01-30M. Kreator. Nowa funkcjonalność. Możliwość pobrania pliku wynikowego z projektem w Panelu Administracyjnym. Pomocna funkcja dla większych plików takich jak Kalendarze
  • 2021-01-29System IwarePrint. Aktualizacje. Optymalizacja systemu pod względem szybkość działania
  • 2021-01-29M. Kreator. Poprawki dla funkcjonalności usuwania makiet używanych w szablonach kreatora
  • 2021-01-25M. Rozszerzeń. InPost. Usunięto błąd z wyborem punktu odbioru. Dla niezalogowanego klienta przy wyborze paczkomatu z mapy, w polu adres pojawiają się przecinki
  • 2021-01-25M. Kreator. Usunięto bład z wyświetlaniem listy szablonów. Zmiana układu listy szablonów
  • 2021-01-25M. Kreator. Usunięto błąd wyświetlania podglądu projektu
  • 2021-01-25M Kreator. Usunięto błąd związany z tłumaczeniem wartości parametrów w resellerze i wyświetlania się przycisku „stwórz projekt”
  • 2021-01-25M. Reseller. Usunięto błąd, przez który nie wyświetlała się w widoku produktu tabela z wyborem parametrów po translacji wartości parametrów
  • 2021-01-24M. Podzlecanie / M. Kreator. Usunięto błąd działania Pustego szablonu w produktach podzlecanych
  • 2021-01-18M. Podzlecanie. Nowa funkcjonalność. Nie dodawaj kosztu wysyłki podwykonawcy gdy wysyłka jest darmowa. Ustawienia -> Ustawienia -> Ustawienia zamówień
  • 2021-01-15M. Kreator. M. Reseller. Nowa funkcjonalność. Kopiowanie szablonów pomiędzy drukarnią główną a drukarnią reseller
  • 2021-01-14M. Kreator. Usunięto błąd związany z poprawnym wyświetlaniem miniaturki z podglądem projektu
  • 2021-01-13M. Rozszerzeń. Aktualizacja. Inpost. Wybrany punkt odbioru zamiast adresu do wysyłki w koszyku
  • 2021-01-13M. Rozszerzeń. Aktualizacja. Inpost. Punkt odbioru widoczny w zamówieniu w Panelu Klienta
  • 2021-01-13M. E-commerce. Aktualizacja. Nowe pola w dodatkowych kosztach i rabatach. Pozwalają na uzależnienie przyznania rabatu od sumy zamówień złożonych przez danego klienta w okresie ostatnich 12miesięcy/ostatnie 6 miesięcy/ostatnie3 miesiące/ostatni miesiąc/obecny rok/obecny i poprzedni rok/
  • 2021-01-11M. E-commerce. Nowa funkcjonalność. Ustawienia. Możliwość ustawienia własnego url po wylogowaniu klienta

Grudzień 2020rozwiń

  • 2020-12-19Moduł E-commerce. Rozszerzenia. Naprawiono błąd z zapisywaniem wyboru Paczkomatu w potwierdzeniu zamówienia
  • 2020-12-19Moduł Podzlecanie. Konfigurowanie dostawy w module podzlecania. Aktualizacja instrukcji w Bazie Wiedzy
  • 2020-12-19Moduł Kreator Wydruków. Naprawiono problem związany z generowaniem plików produkcyjnych w Panelu Administracyjnym („500Internal Server Error”)
  • 2020-12-19Moduł Kreator Wydruków. Aktualizacja. Paginacja szablonów
  • 2020-12-19Moduł Kreator Wydruków. Nowa funkcjonalność. Dodano możliwość ustawienia Podglądu DPI. Ustawienia > Kreator – szablony – Edytuj > Podgląd – dpi (typ 1 / vdp)
  • 2020-12-19Moduł Kreator Wydruków. Nowa funkcjonalność. Ikonka w zakładce Prepress w Panelu Administracyjnym systemu pokazująca czy projekt jest zaakceptowany do druku
  • 2020-12-19Moduł Kreator Wydruków. Zapisywanie plików z kreatora w planeupload. Gdy projekt z kreatora jest zapisany, pliki dodają się do planeupload zamiast do standardowego mechanizmu
  • 2020-12-19Moduł Kreator Wydruków. Aktualizacja dla nazw stron w kreatorze dla Typu kalendarz w IDML. Dodano możliwość ustawienia nazw stron Szablonów IDML
  • 2020-12-19Moduł Kreator Wydruków. Nowa funkcjonalność. Usuwanie projektów po stronie klienta z listy projektów tworzonych
  • 2020-12-13Baza Wiedzy. Link do wypisania z Newsletter. Dodanie szczegółowej instrukcji technicznej
  • 2020-12-09Lista Wdrożeniowa. Wprowadzenie nowych pozycji pod głosowanie na LW
  • 2020-12-02Aktualizacja API iP. Dodano limit zapytań do API

Listopad 2020rozwiń

  • 2020-11-23Aktualizacja biblioteki systemowej na serwerach dedykowanych rozszerzeniom systemowym. Aktualizacja związana z optymalizacją prędkości modułu rozszerzeń
  • 2020-11-22Baza Wiedzy. Arkusz konfiguracji parametrów. Dodanie szczegółowej instrukcji technicznej
  • 2020-11-13Naprawiono problem związany z brakiem powiadomień o nowych ticketach przesłanych przez Helpdesk do systemów Klientów
  • 2020-11-13Naprawiono problem związany z wysyłką maili z Panelu Handlowca z Ofertą
  • 2020-11-13Naprawiono problem z poprawnym działaniem Karty Technologicznej
  • 2020-11-13Naprawiono problem z poprawnym wyliczaniem ceny w ofercie w BOK
  • 2020-11-06Aktualizacje. Zbiorcze wyrównanie wersji Klienckich do wersji Bridge3Work

Październik 2020rozwiń

  • 2020-10-26Moduł Kreator Wydruków. Link do szablonu aktywnym linkiem. Ustawienia > Kreator – szablony > Edytuj
  • 2020-10-26Moduł Kreator Wydruków. Dodanie ikony umożliwiającej pobranie bezpośrednio z systemu wgranych szablonów do kreatora. Ustawienia > Kreator – szablony – Edytuj
  • 2020-10-26Moduł Kreator Wydruków. Aktualizacja dla nazw stron w kreatorze dla Typu kalendarz. Nazwy stron Szablony PSD domyślnie przyjmują nazwy plików PSD. Domyślne nazwy można nadpisać własnymi etykietami
  • 2020-10-26Moduł Kreator Wydruków. Dodanie możliwości edycji nagłówka nad kreatorem. Widok można stylować za pomocą HTML/CSS/JS w widokach własnych . Dzięki temu można dodać np kod analytics, dodać informacje o rabatach dla klienta.
  • 2020-10-26Moduł Kreator Wydruków. Aktualizacje dot. zwiększenia wydajności i prędkości działania modułu (https)
  • 2020-10-26Moduł Rozszerzeń. Integracja z Allegro. Automatyczny import zamówienia. W zakładce Ustawienia > Allegro > Tabela z podłączonymi kontami > doszła kolumna „automatyczny import” z możliwością włączenia/wyłączenia
  • 2020-10-26Moduł Rozszerzeń. Integracja z Allegro. Testuj ofertę. Zmiana sposobu testowania ofert, informacje o błędach w teście, błędy wyróżnione są kolorem czerwonym
  • 2020-10-26Moduł Rozszerzeń. Integracja z Allegro. Cache i usuwanie cache w „testuj ofertę”
  • 2020-10-26Moduł Rozszerzeń. PlaneUpload. Aktualizacje dotyczące synchronizacji plików między iP i PlaneUpload
  • 2020-10-01Wprowadzenie trzech pakietów Wsparcia Technicznego: „Start”, „Plus” oraz „Premium”. Zmiany w Biurze Obsługi Klienta (tzw. Helpdesku)

Wrzesień 2020rozwiń

  • 2020-09-29Moduł Rozszerzeń. Integracja z Allegro. Aktualizacja w mechanizmie zaciągania aukcji
  • 2020-09-25Baza Wiedzy. Moduł Kreator Wydruków. Impozycja w Kreatorze. Dodanie szczegółowej instrukcji technicznej

Lipiec 2020rozwiń

  • 2020-07-29Utworzenie Typ Produktu – Długopis w Module Kreator Wydruków (inny scenariusz widoku w kreatorze)
  • 2020-07-14Moduł Rozszerzeń. Integracja z Allegro

Czerwiec 2020rozwiń

  • 2020-06-29Utworzono stronę dedykowaną Modułowi Kreator Wydruków > https://kreatorwydrukow.pl/
  • 2020-06-19M. Kreator Wydruków. Zmiany w : Górne Menu widoczne w Kreatorze (Podgląd, zarządzaj własnymi czcionkami, Zapisywanie, akceptacje projektu, anulowanie akceptacji)
  • 2020-06-19M. Kreator Wydruków. Zmiany w Generowanie plików ze zmiennymi danymi – Wprowadź dane (QR-Code dynamiczne)
  • 2020-06-19Utworzenie Typu Pusty Szablon w Module Kreator Wydruków. Możliwość tworzenia szablonów bez konieczności tworzenia w programach Photoshop i InDesign
  • 2020-06-19Utworzenie Typu Produktu – Kubek w Module Kreator Wydruków (inny scenariusz widoku w kreatorze)
  • 2020-06-01Utworzenie Typu Produktu – Kalendarz w Module Kreator Wydruków (inny scenariusz widoku w kreatorze)

Maj 2020rozwiń

  • 2020-05-30Ustawienia – włączenie/wyłączenie formularza rejestracji jako agencja, firma lub osoba prywatna
  • 2020-05-18Moduł Kreator – premiera najnowszego modułu. Moduł składa się z dwóch niezależnych licencji tj. Kreator Opakowań oraz Kreator Wydruków

Marzec 2020rozwiń

  • 2020-03-31Podgląd drukarni i szablonów dostępny dla wszystkich pracowników.
  • 2020-03-12Edycja ceny dla zamówień z płatnością terminową. Funkcjonalność pozwala na edytowanie ceny zamówień z płatnością terminową (przed opłaceniem) (LW)

Luty 2020rozwiń

  • 2020-02-18Zmiana kraju klienta. Funkcjonalność pozwala zmienić kraj danego klienta w edycji danych klienta (LW)
  • 2020-02-10Wyłączenie wgrywania plików do produktu. Funkcjonalność pozwala na wyłączenie możliwości wgrywania plików do zamówień produktów z odpowiednią, ustawioną etykietą (LW)

Styczeń 2020rozwiń

  • 2020-01-28Widoczność rodzaju wysyłki w zależności od poszczególnych parametrów. Funkcjonalność pozwala ukryć lub pokazać dany rodzaj wysyłki w zależności od poszczególnych parametrów, np. od wymiarów produktu. (LW)

Grudzień 2019rozwiń

  • 2019-12-26Widok zamówień w Panelu Klienta – aktualizacja (LW)
  • 2019-12-05M.Handlowca – Pracownik BOK. Funkcjonalność pozwala dodać pracownika ze statusem BOK. Pracownik ma stały dostęp do wszystkich klientów drukarni.

Listopad 2019rozwiń

  • 2019-11-25Filtrowanie zamówień po statusie produkcji (LW)
  • 2019-11-13M. Handlowca – dowolna cena za produkt w ofercie (LW)

Październik 2019rozwiń

  • 2019-10-29Zakładka klienci – aktualizacja (LW)
  • 2019-10-07M.Handlowca – klonowanie zamówienia (LW)

Wrzesień 2019rozwiń

  • 2019-09-15Dodano możliwość wyboru płatności przed złożeniem zamówienia
  • 2019-09-13Wykluczenia parametrów – zapisywanie. Funkcjonalność pozwala na zapisywanie danych zbiorów wykluczeń parametrów by móc użyć ich również w innych w produktach (LW)
  • 2019-09-13Wykluczenia parametrów – zapisywanie. Funkcjonalność pozwala na zapisywanie danych zbiorów wykluczeń parametrów (LW)
  • 2019-09-05Książka Adresowa. Modernizacja Książki Adresowej (LW)

Sierpień 2019rozwiń

  • 2019-08-30Dodano nowe zdarzenie mailingowe powiązane z anulowaniem zlecenia w Podzlecaniu uproszczonym.
  • 2019-08-24Uruchomiono Program lojalnościowy w iP
  • 2019-08-07M. Produkcja – Rozdzielenie produkcji offset/cyfra. Funkcjonalność pozwala na rozdzielenie etapu realizacji produktu (statusy produkcyjne) na różne ścieżki, w zależności od wybranych parametrów produktu (LW)

Lipiec 2019rozwiń

  • 2019-07-24Wprowadzono poprawki dotyczące mobilnego wyświetlania szablonów systemowych
  • 2019-07-23Zmiana sposobu wysyłki zamówienia. Funkcjonalność pozwala na edycję sposobu wysyłki (przez administratora) danego zamówienia (LW)
  • 2019-07-10Moduł Rozszerzeń. Integracja z iFirma.

Czerwiec 2019rozwiń

  • 2019-06-26Anulowanie zamówień z wystawioną fakturą (LW)
  • 2019-06-24Dodano Paginację do listy zamówień w Panelu klienta
  • 2019-06-18M.Handlowca- Dostęp do wszystkich zamówień klientów handlowca (LW)

Maj 2019rozwiń

  • 2019-05-28INTEGRACJA z wFirma (aktualizacja) – termin płatności (LW)
  • 2019-05-20M.Handlowca- Prowizja dla handlowca od każdego kolejnego zamówienia danego klienta (LW)

Kwiecień 2019rozwiń

  • 2019-04-29Sortowanie zamówień po dacie zakończenia (LW)
  • 2019-04-17SMSAPI. Powiadomienia SMS – integracja (LW)
  • 2019-04-03Wprowadzono poprawki dotyczące DPI do modułu Preflight

Marzec 2019rozwiń

  • 2019-03-28Szybka zmiana statusów zamówień na „opłacone” dla wielu pozycji
  • 2019-03-24Moduł Produkcja. Wdrożono Stany Magazynowe
  • 2019-03-20INTEGRACJA – Paczkomaty (LW)

Luty 2019rozwiń

  • 2019-02-26INTEGRACJA – DHL (LW)
  • 2019-02-24Dodano możliwość exportu Listy Wdrożeniowej
  • 2019-02-19Wprowadzone zostały drobne poprawki dotyczące działania standardowych skórek dostępnych w systemie iP

Styczeń 2019rozwiń

  • 2019-01-28Nazwy zleceń. Funkcjonalność pozwala na dodanie nazw zleceniom przez klienta. W PA można wyszukać zlecenia po nazwie
  • 2019-01-24Zaktualizaowano checkboxy (formuły, na które klient musi wyrazić zgodę) widniejące przy rejestracji klientów
  • 2019-01-24Moduł Reseller. Rozdzielono kategorie produktowe drukarni głównej od resellerów
  • 2019-01-11Zdarzenie mailingowe – zmiana daty terminu realizacji
  • 2019-01-07Zaktualizowano kod na podgląd plików na karcie technologicznej

Grudzień 2018rozwiń

  • 2018-12-31Do modułu produkcja zostały dodane kody QR/kody kreskowe (LW)
  • 2018-12-20Aktualizacja zmiennych w mailach. Funkcjonalność dodaje nowe tagi odpowiedzialne za wyświetlanie w mailach (LW)
  • 2018-12-13Moduł Rozszerzeń. Widok trójkolumnowy
  • 2018-12-12Edycja danych na fakturze (LW)
  • 2018-12-06Dodano nowe zmienne do maili (LW)
  • 2018-12-04Wdrożono Fakturowanie zbiorcze (LW)

Listopad 2018rozwiń

  • 2018-11-24Wdrożono funkcjonalność Łączenie kilku zamówień w jedno (LW)
  • 2018-11-10Wdrożono funkcjonalność Własne pola zwracane (LW)
  • 2018-11-05Wyświetlanie w produkcie danych wyliczonych w Excel (LW)
  • 2018-11-03Dodano szablon Jednolitego Pliku Kontrolnego

Październik 2018rozwiń

  • 2018-10-12Łączenie kilku zamówień w jedno. Funkcjonalność pozwala na łączenie kilku zamówień danego klienta w jedno zbiorowe (LW)
  • 2018-10-10Utworzono stronę i uruchomione zostały w iP http://webinaria.iwareprint.pl/
  • 2018-10-03Utworzono stronę dedykowaną Konferencji Podzlecania Druku > http://konferencja.podzlecdruk.pl/

Wrzesień 2018rozwiń

  • 2018-09-24Wprowadzenie do systemu iP – Listy wdrożeniowej
  • 2018-09-10Zmiana wyglądu strony iwareprint.pl

Sierpień 2018rozwiń

  • 2018-08-24W Panelu Grafika dodano kolumnę, która informuje oraz pozwala sortować zlecenia po ich planowanej dacie zakończenia
  • 2018-08-09W sekcji Baza Wiedzy -Helpdesk dodano szczegółową instrukcję do Podzlecania uproszczonego

Lipiec 2018rozwiń

  • 2018-07-24Dodano eksport maili klientów z newslettera (szablon)
  • 2018-07-14Dodano eksport Klientów (szablon)

Czerwiec 2018rozwiń

  • 2018-06-24Dodano eksport zamówień (szablon)
  • 2018-06-22Poprawki w Zmianie adresu wysyłki (LW)
  • 2018-06-15Możliwość zmiany adresu odbiorcy w zamówieniach w realizacji
  • 2018-06-06Możliwość ukrycia cen zamówień Pracownikom. Ustawienia -> Ustawienia zamówień -> Pracownik produkcji – wyłącz wyświetlanie cen (Tak / Nie)

Maj 2018rozwiń

  • 2018-05-24Dodano wybór daty odroczenia płatności, liczona od momentu wysłania/wystawienia faktury VAT. Ustawienia -> ustawienia zamówień -> Płatność terminowa – sposób liczenia
  • 2018-05-10Dodano Przypomnienia aktywujące wysłanie wiadomości w zależności od czasu trwania zamówienia. Ustawienia -> Przypomnienia

Kwiecień 2018rozwiń

  • 2018-04-24Dodano możliwość dostosowywanie treści widniejących na fakturze w wFirma
  • 2018-04-14Możliwość zmiany nazwy produktu podczas wysyłania ofert w Panelu Handlowca

Marzec 2018rozwiń

  • 2018-03-24Moduł Rozszerzeń. Dodano rozszerzenie „Google Merchant – eksport produktów”
  • 2018-03-10Dodano sortowanie zamówień po dacie ich planowanego zakończenia

Luty 2018rozwiń

  • 2018-02-22Dodawanie – Umowy i checkboxy w systemie
  • 2018-02-03Dodano nowe filmy instruktażowe do Modułu Podzlecania

Styczeń 2018rozwiń

  • 2018-01-30Dodano możliwość ustawienia dowolnej metody wysyłki dla dowolnej grupy Klientów. Ustawienia -> Limity rodzajów wysyłki dodane zostało pole „Grupa klientów”. Daną metodę wysyłki można ograniczyć dla wybranej grupy kontrahentów
  • 2018-01-20Dodano możliwość tworzenia własnych etykiet produktu. Ustawienia -> Własne etykiety produktu. Etykiety można ustawiać na produkt jak i parametry. Umożliwia to dodanie dodatkowej informacji do zamówienia bazując na danej kombinacji parametrów
  • 2018-01-10Dodano możliwość logowania przez FB, Google jak i sam email. W ustawieniach systemowych doszły nowe pola. Ścieżka w systemie: Ustawienia > Ustawienia >Ustawienia rejestracji

Grudzień 2017rozwiń

  • 2017-12-23Dodano możliwość utworzenia płatności terminowych dla wybranych Klientów w module podzlecania
  • 2017-12-06Dodano możliwość wykluczeń parametrów w module podzlecania. Wykluczenia działają na wszystkie parametry, podobnie jak w druku kalkulowanym, jedyna różnica jest taka, że nie można wykluczyć całego parametru

Listopad 2017rozwiń

  • 2017-11-24W ustawieniach doszła opcja „Automatycznego generowania hiperłączy”. Ścieżka w systemie: Ustawienia -> SMTP -> Automatycznie generuj hiperłącza. Funkcjonalność zamienia w mailach z systemu zwykłe adresy url na hiperłącza
  • 2017-11-15Dodano nowe tagi w mailingu dotyczące zdarzeń w module handlowca. Nowe tagi są dostępne dla maili: „nowa oferta” oraz „aktualizacja oferty”

Październik 2017rozwiń

  • 2017-10-24W ustawienia -> ustawienia rabatów dodano nowy sposób liczenia rabatów „Sumowanie wszystkich rabatów” oznacza, że wszystkie rabaty są ze sobą sumowane, nawet gdy są tego samego typu
  • 2017-10-24Podczas dodawania produktu kalkulowanego na bazie innego teraz kopiowane są również ustawienia wykluczeń
  • 2017-10-10Dodano możliwość metody zmiany wysyłki w zamówieniu, które nie zostało opłacone. W szczegółach w zamówienia w sekcji Paczka, obok metody wysyłki znajduje się przycisk „Zmień”

Wrzesień 2017rozwiń

  • 2017-09-10W sekcji Panel admina > Prepress zmieniono ikony w kolumnie pliki by były mniej widoczne, gdy nie ma wgranych plików do zlecenia

Sierpień 2017rozwiń

  • 2017-08-24Optymalizacja widoków zleceń
  • 2017-08-10Dodano nowe statusy i funkcjonalności dla TicketTracking

Lipiec 2017rozwiń

  • 2017-07-24Wdrożono funkcjonalność zmień typ kuriera. W szczegółach zamówienia, sekcja „paczki”, dla paczek dla których nie zostały wygenerowane jeszcze etykiety został dodany przycisk „Zmień typ kuriera”
  • 2017-07-10W szablonach produktów dodano wsparcie dla plików InDesign z rozszerzeniem .idml

Czerwiec 2017rozwiń

  • 2017-06-14W sekcji Klienci dodano informację o rodzaju klienta (agencja, firma, klient indywidualny) oraz możliwość filtrowania wg. tego podziału
  • 2017-06-07Moduł Rozszerzeń. Dodano rozszerzenie PlaneUpload. Podmienia ono standardowy mechanizm wgrywania plików do zamówień na plugin PlaneUpload.com

Maj 2017rozwiń

  • 2017-05-30Dodano możliwość zmiany ceny zlecenia w nieopłaconym zamówieniu
  • 2017-05-24Dodano możliwość wyświetlania wartości upustu na fakturze VAT
  • 2017-05-21Moduł Rozszerzeń. Integracja z FreshMail
  • 2017-05-18Dodano zdarzenie mailingowe na zmianę ceny w zleceniu
  • 2017-05-13Dodano informację w PA o tym czy była drukowana karta techniczna
  • 2017-05-07Dodano rabat na grupę na konkretny produkt

Kwiecień 2017rozwiń

  • 2017-04-13dodano nowe zdarzenie: Zlecenie w statusie wysyłka (odbiór osobisty)

Marzec 2017rozwiń

  • 2017-03-30Dodano możliwość wgrywania plików pdf w edytorze textu
  • 2017-03-15Aktualizacja widoku udostępniania produktów dla resellera

Luty 2017rozwiń

  • 2017-02-24Dodano możliwość zmiany danych dostawy i nadawcy przez administratora w złożonym zamówieniu. Zmiana danych jest możliwa do momentu przekazania zlecenia do realizacji
  • 2017-02-20Optymalizacje widoków w sekcji Faktury (AJAX). Dodano możliwość filtrowania
  • 2017-02-15Optymalizacje widoków w sekcji Klienci (AJAX). Dodano nowe opcje filtrowania i wyświetlanie anulowanych zamówień
  • 2017-02-12Dodano możliwość edycji przez administratora typu klienta
  • 2017-02-09Dodano „Modyfikatory realizacji” dla danej kombinacji parametrów w produkcie
  • 2017-02-06Dodano możliwość ustawienia domyślne wartości parametrów dla danych produktów
  • 2017-02-03Nowy widok „wykluczenia parametrów” w produktach kalkulowanych
  • 2017-02-01Zmiany w uploaderze plików

Styczeń 2017rozwiń

  • 2017-01-24Moduł Rozszerzeń – Integracja z fakturowania.pl
  • 2017-01-17Nowa Google reCAPTCHA w formularzach.
  • 2017-01-10Numeracja faktur z dopełnianiem ilości zer

Grudzień 2016rozwiń

  • 2016-12-29Wdrożono zdarzenie „Handlowiec dodał nowego użytkownika”. Pozwala ono na wysłanie np. danych do konta założonego przez handlowca
  • 2016-12-10W sekcji Ustawienia -> Ustawienia handlowców można wybrać tryb w jakim pracują

Listopad 2016rozwiń

  • 2016-11-28Integracja z Furgonetka.pl w module Rozszerzeń
  • 2016-11-18Możliwość włączenia wyświetlania wartości parametrów w URL produktu. Sekcja: Ustawienia -> Ustawienia -> Ustawienia główne
  • 2016-11-09Możliwość zbiorczego eksportu faktur za dany okres. Sekcja Zamówienia -> Faktury -> Eksportuj
  • 2016-11-05Kopiowanie produktów – możliwość tworzenia nowych produktów w oparciu o te już istniejące w systemie. Przy tworzeniu nowego produktu przycisk „Dodaj produkt na bazie innego produktu

Październik 2016rozwiń

  • 2016-10-26Integracja z płatnościami DotPay jako rozszerzenie
  • 2016-10-21Nowa opcja dla Faktury: wyłączenie możliwości rezygnacji. Sekcja: Ustawienia -> Ustawienia -> Ustawienia zamówień
  • 2016-10-18Możliwość konfiguracji wyświetlania danych rodzajów wysyłek dla konkretnych produktów i nakładów. Sekcja Ustawienia -> Limity rodzajów wysyłki
  • 2016-10-15W sekcji Klienci / szczegóły klienta dodano przycisk do zmiany hasła
  • 2016-10-12W sekcji Marketing dodano Rabaty na zestaw parametrów
  • 2016-10-09W sekcji Marketing dodano Kody wysyłane po opłaceniu zamówienia
  • 2016-10-06Nowa funkcjonalność Obrazki dla parametru. Dodano możliwość wgrania i wyświetlania obrazka dla danej wartości parametru. Sekcja Asortyment -> Parametry -> edycja parametru -> przycisk „Edytuj zdjęcia”
  • 2016-10-03Moduł Handlowca – dodano opcję usunięcia elementu z oferty przez klienta. Pozwala to klientowi dostosować ofertę na tylko wybrane przez niego produkty
  • 2016-10-01W sekcjach ustawień pracowniczych „Statystyki”, – zostały wydzielone jako osobna sekcja. Funkcja umożliwia zablokowanie do nich dostępu pracownikom

Wrzesień 2016rozwiń

  • 2016-09-30Cyfrowy proof – możliwość przesłania klientowi cyfrowego proof’a do akceptacji. Ustawienia -> Ustawienia -> Ustawienia zamówień
  • 2016-09-25Nowe zdarzenia mailingowe dotyczące cyfrowego proofa: nowy plik proof, zmiana statusu proofa
  • 2016-09-20Możliwość ręcznej zmiany terminu zakończenia zlecenia (w widoku zamówienia, w panelu administracyjnym)
  • 2016-09-15Możliwość wyłączenia wymagania nr budynku w formularzu rejestracji. Sekcja Ustawienia -> Ustawienia -> Ustawienia rejestracji
  • 2016-09-10Możliwość ustawienia domyślnych wartości w parametrach wpisywanych (np. ilość stron, nakład) w produktach kalkulowanych
  • 2016-09-05Możliwość wyeksportowania tylko nieprzetłumaczonych fraz ze słownika
  • 2016-09-01Nowe opcje wystawiania FV dostępne w sekcji Ustawienia -> Ustawienia -> Ustawienia zamówień

Sierpień 2016rozwiń

  • 2016-08-30Dodano zakładkę Rozszerzenia w sekcji Ustawienia -> Rozszerzenia.
  • 2016-08-25Możliwość instalacji certyfikatu SSL jako wtyczki.Let’s encrypt
  • 2016-08-22Nowy widok asortymentu
  • 2016-08-19W produktach dodano przycisk „Zobacz w serwisie”
  • 2016-08-16Dodano nową opcję koszyka – Ekspress. W sekcji Ustawienia -> Ustawienia -> Ustawienia zamówień
  • 2016-08-12Dodano nowe zdarzenie mailingowe „Powiadomienie o zamówieniu express”. Jest ono wykonywane, przy zamówieniach z opcją „Ekspress”
  • 2016-08-09Dodano możliwość ustawienia limitu podglądu plików w panelu klienta. Sekcja: Ustawienia -> Ustawienia -> Ustawienia zamówień
  • 2016-08-06Możliwość zmiany wersji widoku produktu wariantowego na taki, w którym wykluczenia zachowują się identycznie jak w druku kalkulowanym – parametry wyżej warunkują te niżej. Sekcja: Ustawienia -> Ustawienia -> Ustawienia główne
  • 2016-08-03Możliwość wyłączenia wymogu NIP przy rejestracji. Sekcja: Ustawienia -> Ustawienia -> Ustawienia rejestracj
  • 2016-08-01Dodano indykator wgrywania plików w Panelu Klienta

Lipiec 2016rozwiń

  • 2016-07-24Zdarzenie mailingowe „Kupon rabatowy po opłaceniu zamówienia”. Kupon rabatowy wysyłany po opłaceniu zamówienia z konkretnym produktem
  • 2016-07-05Możliwość eksportu klientów. W sekcji Klienci za pomocą przycisku ‚eksportuj’ dodano możliwość eksportu bazy Klientów
  • 2016-07-01Możliwość eksportu faktur. Możliwość eksportu z poziomu Panelu Administracyjnego faktur jako listy zbiorczej

Czerwiec 2016rozwiń

  • 2016-06-26Kalendarz świąt – możliwość definiowania dni wolnych
  • 2016-06-20Dodano możliwość zapisywania i wypisywania klientów z newslettera
  • 2016-06-10Możliwość ustawienia własnej walidacji NIP w formularzu rejestracyjnym (REGEX)

Maj 2016rozwiń

  • 2016-05-30Możliwość ograniczenia do kwoty w rabacie na klienta i kodów rabatowych na klienta
  • 2016-05-20W formularzu rejestracyjnym dodane zostało pole zapisania do newslettera
  • 2016-05-15Możliwość ograniczenia czasu w rabatach za zamówienia
  • 2016-05-01Zgoda na newsletter po wykorzystaniu kodu rabatowego

Kwiecień 2016rozwiń

  • 2016-04-30Możliwość włączenia podglądu wgranych plików w Panelu klienta (sekcja Ustawienia -> Ustawienia – Podgląd plików w panelu klienta – włączone)
  • 2016-04-25Możliwość włączenia takich pól jak „Zwrot grzecznościowy” oraz „Skąd się o nas dowiedziałeś” w formularzu rejestracji (aktywacja w sekcji: Ustawienia -> Ustawienia rejestracji)
  • 2016-04-15Dodano zdarzenie mailingowe powiadamiające o złożeniu reklamacji
  • 2016-04-10Dodano opcję zapisania do newslettera przez wpisanie kodu rabatowego dla kodów na klienta, na produkt i na element koszyka
  • 2016-04-05Możliwość zmiany kraju rejestracji klienta przez administratora
  • 2016-04-01Dodano możliwość wypisania się z newslettera za pomocą tagu {cancelLink} w mailach ze zdarzeniem „potwierdzenie konta newslettera”

Marzec 2016rozwiń

  • 2016-03-29Możliwość ustawienia pola wgrywania plików w formularzach własnych
  • 2016-03-26Możliwość wgrywania plików do formularza reklamacji
  • 2016-03-23Dodano edytor WYSIWIG w podpowiedziach do parametrów – pozwala m.in. na dodawanie obrazków do tooltip’ów
  • 2016-03-21Możliwość tymczasowego podglądu innego szablonu drukarni niż aktualnie ustawiony
  • 2016-03-18Aktualizacja do PHP7, co przekłada się na przyśpieszenie działania serwisu i systemu
  • 2016-03-15Konto bonusowe – zarządzanie punktami bonusowymi i możliwość płacenia nimi za zamówienia (po włączeniu opcji dla klientów)
  • 2016-03-12Multiuser. Możliwość tworzenia sub-kont klientów
  • 2016-03-09Faktury w PDF są automatycznie wysyłane do klientów jako załącznik do maili automatycznych z odpowiednim zdarzeniem, jeśli włączone jest automatyczne generowanie faktur do zakończonych zamówień. Nie dotyczy to faktur ręcznie wgrywanych do systemu
  • 2016-03-06Faktury i proformy generują się do plików PDF
  • 2016-03-03Automatyczne przypominanie o wgraniu pliku (Ustawienia -> Ustawienia -> Ustawienia zamówień)
  • 2016-03-01Zmiany w zakładce „warianty” w produkcie. Sekcja została podzielona na dodatkowe zakładki

Luty 2016rozwiń

  • 2016-02-25Możliwość ustawienia czy kod na element koszyka ma być jednorazowy na klienta czy wielokrotnego użycia
  • 2016-02-20Możliwość generowania dokumentów „Wydanie zewnętrzne” (WZ)
  • 2016-02-15Możliwość dodania formularzy komentarzy w Panelu klienta
  • 2016-02-10Możliwość zdefiniowania limitu kwotowego w płatnościach terminowych
  • 2016-02-05Różne stawki podatkowe dla ISBN i ISSN
  • 2016-02-01Możliwość ustawienia parametrów tekstowych jako wpisywanych. Funkcjonalność jest dostępna wyłącznie w druku kalkulowanym

Tutoriale video

Mamy dla Ciebie sporo wiedzy!

Webinaria w iP – Moduł Kreator
Webinaria w iP – Jak sprawnie uruchomić system
Webinaria iP – Jak dodać produkt do systemu
Zobacz wszystkie

Newsletter

Na bieżąco i z tematem pod reką.

Umów się na prezentację systemu
Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.
+48 533 025 708 (w sprawach sprzedażowych)